logo
WIADOMOŚCI

Handman z marketingowym wsparciem brytyjskich specjalistów

redakcja  PR 13.02.2013, przeczytano 808 razy

Firma Handman zawarła umowę współpracy na obsługę w zakresie public relations oraz marketingu z brytyjską firmą doradczą UnitedCast Entertainment Ltd. (spółka UCE). Obejmuje ona działania związane m.in. z media relations oraz CSR-em.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/handman-z-marketingowym-wsparciem-brytyjskich-specjalistow,17938,artykul.html

W ramach umowy UnitedCast Entertainment Ltd. podejmie szereg działań, których zadaniem będzie budowanie wizerunku firmy HANDMAN w mediach, a także wśród obecnych i przyszłych klientów, doprowadzenie do pozyskania nowych strategicznych partnerów oraz przeprowadzenie badania rynku na rzecz klienta. Do planowanych zadań należy również przygotowanie strategii działań pro-społecznych, realizacja zadań z tym związanych, a także opracowanie planu pro-sprzedażowego na najbliższy okres.

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem naszej firmy i ekspansją oferowanych przez nas usług, powierzyliśmy realizację działań public relations i marketingu doświadczonej i skutecznej firmie, jaką bez wątpienia jest spółka UCE. Firma cieszy się dużą renomą na rynku, przez co gwarantuje nam wykonanie zadań na wysokim poziomie - mówi Marek Pacocha, Dyrektor Zarządzający spółką HANDMAN.

Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy.

Źródło: Handman

www.handman.pl

Dodatkowe informacje:

Spółka HANDMAN zajmuje się usługami serwisowymi prowadzonymi na rzecz korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw, instytucji i osób prywatnych. Działalność podstawowa firmy to świadczenie powszechnie dostępnych usług serwisowych dla nieruchomości na zasadzie abonamentu miesięcznego.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Ministerstwo Finansów rozposało przetarg na przygotowanie strategii działań informacyjno-promocyjnych usług elektronicznych w ramach Programu PUESC (Platforma Usług Elektronicznych Skarbowo-Celnych).
Jasiek Mela wspiera kampanię Renault #pomagajrzeczowo
Jasiek Mela, polski podróżnik i zdobywca wielu prestiżowych nagród w dziedzinie sportu i działalności prospołecznej, wspiera akcję #pomagajrzeczowo, której celem jest pomoc sportowcom z niepełnosprawnościami. Internetowa platforma stworzona w ramach programu Renault Handisport Team umożliwia kontakt między...
Agencja reklamowa Abanana rozpoczęła prowadzenie działań wizerunkowych dla  P.P.H. Temar Sp. z o.o. Sp. k. na Facebooku.
Smaki lata w kampanii Lay's
Dzisiaj rusza najnowsza kampania „Lato smakuje lepiej z Lay’s”. W tym sezonie Lay’s pojawi się wszędzie tam, gdzie trwa wakacyjna zabawa. Konsumenci będą mogli delektować się smakiem chipsów Lay’s podczas wielu samplingów w trakcie projekcji filmów w kinach letnich w całej Polsce oraz przy okazji zabawy w ramach...
#Placesthatmatter: Projekt fotograficzny Whirlpool dotarł do Polski
Zbiór fotografii prezentowanych podczas wystawy tworzy spójną opowieść, która ma na celu podkreślić wagę zakładów produkcyjnych regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka), wykorzystując do tego historie oraz punkt widzenia ludzi, którzy z pasją i poświęceniem każdego dnia przyczyniają się do rozwoju firmy oraz społeczności, w...
 
wtorek 17.07.2018, 106 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone