logo
WIADOMOŚCI

Handman z marketingowym wsparciem brytyjskich specjalistów

  PR 13.02.2013, przeczytano 818 razy

Firma Handman zawarła umowę współpracy na obsługę w zakresie public relations oraz marketingu z brytyjską firmą doradczą UnitedCast Entertainment Ltd. (spółka UCE). Obejmuje ona działania związane m.in. z media relations oraz CSR-em.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/handman-z-marketingowym-wsparciem-brytyjskich-specjalistow,17938,artykul.html

W ramach umowy UnitedCast Entertainment Ltd. podejmie szereg działań, których zadaniem będzie budowanie wizerunku firmy HANDMAN w mediach, a także wśród obecnych i przyszłych klientów, doprowadzenie do pozyskania nowych strategicznych partnerów oraz przeprowadzenie badania rynku na rzecz klienta. Do planowanych zadań należy również przygotowanie strategii działań pro-społecznych, realizacja zadań z tym związanych, a także opracowanie planu pro-sprzedażowego na najbliższy okres.

W związku z bardzo dynamicznym rozwojem naszej firmy i ekspansją oferowanych przez nas usług, powierzyliśmy realizację działań public relations i marketingu doświadczonej i skutecznej firmie, jaką bez wątpienia jest spółka UCE. Firma cieszy się dużą renomą na rynku, przez co gwarantuje nam wykonanie zadań na wysokim poziomie - mówi Marek Pacocha, Dyrektor Zarządzający spółką HANDMAN.

Umowa została zawarta na okres 6 miesięcy.

Źródło: Handman

www.handman.pl

Dodatkowe informacje:

Spółka HANDMAN zajmuje się usługami serwisowymi prowadzonymi na rzecz korporacji oraz małych i średnich przedsiębiorstw, instytucji i osób prywatnych. Działalność podstawowa firmy to świadczenie powszechnie dostępnych usług serwisowych dla nieruchomości na zasadzie abonamentu miesięcznego.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Promo Show Professional 2019 tylko dla agencji reklamowych
Przedstawiciele agencji reklamowych mogą już rejestrować się na II edycję profesjonalnego spotkania TOP DOSTAWCÓW branży artykułów promocyjnych i tekstyliów reklamowych. Formuła przygotowana jest tylko i wyłącznie dla profesjonalistów z branży.
„Solidarność” - Nazwa i logo dla Centralnego Portu Lotniczego
Centralny Port Komunikacyjny ma wprowadzić nową jakość na rynku transportowym w Polsce i zgodnie z założeniami do 2030 roku ma się stać jednym z najważniejszych hubów lotniczych Unii Europejskiej. Projekt, poza budową zlokalizowanego pod Warszawą lotniska, zakłada szerokie inwestycje w strukturę kolejową oraz drogową. Wszystkie elementy sieci CPK mają funkcjonować pod...
Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią programu Mastercard Priceless Specials
„Nie oceniamy tego, co kupujesz” – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowy promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób prezentują nietypowe gusta zakupowe klientów. Kampania będzie prowadzona w internecie oraz placówkach Citi...
Epson: Nowe drukarki atramentowe A4 dla biznesu
Nowy wygląd, łatwiejsza obsługa oraz mniejsze gabaryty w najnowszych superwydajnych urządzeń A4 RIPS.
Agencja Partner of Promotion wygrała postępowanie ofertowe na obsługę public relations i public affairs Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK).
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone