logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Handtop 1600 UV na Remadays 2015

  PR 14.01.2015, przeczytano 2137 razy
ilustracjastrzałka

Firma API.PL Spółka z o.o. (stoisko 4F13) - autoryzowany dystrybutor marki Handtop - zaprezentuje podczas Remadays 2015 drukarkę Handtop 1600 UV do bezpośredniego druku na szerokiej gamie podłoży sztywnych i giętkich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/handtop-1600-uv-na-remadays-2015,23641,artykul.html

Urządzenie działa w oparciu o grayscalową głowicę Ricoh Gen V drukującą zmienną kroplą 7-35 pl. Maksymalna szerokość zadruku wynosi 1600 mm. W opcji dostępne jest utrwalanie nadruku lampami LED ważne dla podłoży wrażliwych temperaturowo.

Dzięki hybrydowej budowie, precyzji wykonania oraz najwyższej jakości podzespołom Handtop 1600 UV doskonale sprawdza się zarówno w drukarniach reklamowych jak i firmach produkcyjnych.

Źródło: API.PL

www.api.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitor graficzny Eizo Coloredge CS2400S
EIZO wprowadza do sprzedaży 24.1” monitor graficzny nowej generacji ze złączem USB-C
Doubleverify likwiduje pierwszy wielkoskalowy schemat oszustw dotyczących emitowania reklam na platformach audio
DoubleVerify, wiodąca platforma oprogramowania do pomiaru, danych i analiz mediów cyfrowych, ogłosiła właśnie odkrycie „BeatSting”, pierwszego wielkoskalowego schematu oszustw związanego z emisją reklam w zasobach reklamowych audio. Od czasu, gdy laboratorium DV Fraud Lab po raz pierwszy zidentyfikowało tę rodzinę oszustw w 2019 roku, szacuje się, że reklamodawcom ukradziono w...
Agencja Red8 wybrana przez firmę Velvet CARE do opracowania nowej platformy komunikacji dla swojej marki Velvet - lidera w kategorii markowych produktów higieny papierowej na polskim rynku.
Durex wchodzi w świat gamingu i oferuje sekspozytywne poradnictwo na Discordzie
Marka poszerza swoje działania edukacyjne związane z promowaniem bezpieczniejszego i bardziej odpowiedzialnego seksu, sięgając po kolejne kanały komunikacji z młodymi odbiorcami. Tym razem chce dotrzeć do społeczności gamingowej, która jest obecna na cieszącej się rosnącą popularnością platformie Discord.
Oreo prezentuje limitowaną edycję ciastek przygotowaną we współpracy z Xboxem
Oreo i Xbox przedstawiają limitowaną wersję ciastek z emblematami tego giganta branży gamingowej i zapraszają do ogólnopolskiej loterii konsumenckiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764