logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Happy Endians Digital Production z aplikacją mobilną dla PGNiG Superligi

  PR 03.04.2020, przeczytano 465 razy

W wyniku wygranego konkursu, agencja Happy Endians stworzy aplikację mobilną dla PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Tym samym jest to kolejny produkt, obok niedawno wdrożonych stron internetowych ligi męskiej i żeńskiej, który firma wykona dla spółki zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/happy-endians-digital-production-z-aplikacja-mobilna-dla-pgnig-superligi,386403,artykul.html

Aplikacja mobilna jest kolejnym krokiem związanym z procesem digitalizacji podejmowanym przez Superligę Sp. z o.o., odpowiedzialną za zarządzanie rozgrywkami PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Jej celem jest integracja całego środowiska kibiców piłki ręcznej. Prócz aplikacji mobilnej lig, będzie pełniła funkcję spersonalizowanej aplikacji każdego z 22 klubów. Jej użytkownik będzie mógł śledzić na żywo mecze swoich zespołów, bieżące informacje ze świata ligowej piłki ręcznej, statystyki, wyniki oraz oglądać skróty spotkań. Narzędzie zostanie wyposażone w system powiadomień umożliwiających przypominanie o meczach swoich drużyn, transmisjach telewizyjnych, a także przesyłania spersonalizowanych ofert kibicom. Aplikacja będzie miała również opcje grywalizacji integrującej świat realnych rozgrywek ligowych ze światem cyfrowym, a także wspierać proces zakupu biletów na mecze.

- Po stworzeniu nowych, zintegrowanych stron internetowych dla ligi męskiej i żeńskiej, liczba ich odsłon i unikalnych użytkowników wzrosła o około 90%. Planując kolejne kroki rozwoju cyfrowego ligowej piłki ręcznej, zamierzamy zrealizować szereg projektów wśród których rozbudowana aplikacja mobilna jest jednym z najważniejszych z nich. Chcemy, aby kibice mieli najświeższe informację zawsze pod ręką, łatwo obejrzeć skróty meczów, zapoznać się ze statystykami czy zakupić produkty klubów. To również kolejne narzędzie z obszaru digitalizacji Superligi, które pomoże nam zwiększyć zainteresowanie rozgrywkami wśród kibiców, budowie frekwencji na trybunach, a także umożliwi jeszcze lepszą komunikację naszych sponsorów z kibicami. – mówi Piotr Należyty, wiceprezes Superligi Sp. z o.o.

Superliga od ponad roku inwestuje w rozwiązania digitalowe, które są kluczowe w budowaniu, rozwijaniu biznesu sportowego, a także systematycznemu zwiększania zainteresowania piłką ręczną w Polsce. Po stworzeniu nowej oprawy telewizyjnej, stron internetowych, identyfikacji wizualnej i kanałów social media dla ligi kobiet, zarząd Superligi odpowiada na potrzeby kibiców, którzy chcą mieć PGNiG Superligę i PGNiG Superligę Kobiet na wyciągnięcie ręki, a także sponsorów chcących kierować do nich spersonalizowane treści.

- To już nasz drugi projekt dla PGNiG Superliga. Bardzo cieszymy się, że Zarząd Superligi ponownie nam zaufał i mamy szansę wesprzeć Superligę w kolejnym kroku cyfrowej transformacji. Aplikacja będzie oczywiście źródłem informacji dla kibiców, ale przede wszystkim umożliwi im bycie bliżej klubów. Będziemy na bieżąco obserwować konsumpcję treści, którymi Superliga będzie dzielić się za pomocą aplikacji. Będziemy słuchać kibiców i proponować nowe digitalowe rozwiązania, będące odpowiedzią na ich oczekiwania - mówi Angelika Kuśnierz, Prezes Zarządu agencji Gutenberg, w ramach której działa Happy Endians Digital Production

- Aplikacja zostanie uruchomiona jednocześnie dla systemów iOS i Android. Zaimplementowane mechanizmy takie jak rozbudowany system notyfikacji sprawią, że przypomnienia o nadchodzących meczach oraz wyniki tych trwających będą zawsze „pod ręką”. Elementy grywalizacji zapewnią dodatkową rozrywkę, a personalizowane konta użytkowników pozwolą precyzyjnie dopasować otrzymywane informacje do swoich potrzeb. Struktura aplikacji umożliwi jej ciągły rozwój i implementację nowych funkcjonalności w przyszłości. - mówi Michał Beszczyński, Senior Project Manager w Happy Endians

Źródło: Happy Endians

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764