logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Happy Endians Digital Production z aplikacją mobilną dla PGNiG Superligi

  PR 03.04.2020, przeczytano 463 razy

W wyniku wygranego konkursu, agencja Happy Endians stworzy aplikację mobilną dla PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Tym samym jest to kolejny produkt, obok niedawno wdrożonych stron internetowych ligi męskiej i żeńskiej, który firma wykona dla spółki zarządzającej najwyższą klasą rozgrywkową piłki ręcznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/happy-endians-digital-production-z-aplikacja-mobilna-dla-pgnig-superligi,386403,artykul.html

Aplikacja mobilna jest kolejnym krokiem związanym z procesem digitalizacji podejmowanym przez Superligę Sp. z o.o., odpowiedzialną za zarządzanie rozgrywkami PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Jej celem jest integracja całego środowiska kibiców piłki ręcznej. Prócz aplikacji mobilnej lig, będzie pełniła funkcję spersonalizowanej aplikacji każdego z 22 klubów. Jej użytkownik będzie mógł śledzić na żywo mecze swoich zespołów, bieżące informacje ze świata ligowej piłki ręcznej, statystyki, wyniki oraz oglądać skróty spotkań. Narzędzie zostanie wyposażone w system powiadomień umożliwiających przypominanie o meczach swoich drużyn, transmisjach telewizyjnych, a także przesyłania spersonalizowanych ofert kibicom. Aplikacja będzie miała również opcje grywalizacji integrującej świat realnych rozgrywek ligowych ze światem cyfrowym, a także wspierać proces zakupu biletów na mecze.

- Po stworzeniu nowych, zintegrowanych stron internetowych dla ligi męskiej i żeńskiej, liczba ich odsłon i unikalnych użytkowników wzrosła o około 90%. Planując kolejne kroki rozwoju cyfrowego ligowej piłki ręcznej, zamierzamy zrealizować szereg projektów wśród których rozbudowana aplikacja mobilna jest jednym z najważniejszych z nich. Chcemy, aby kibice mieli najświeższe informację zawsze pod ręką, łatwo obejrzeć skróty meczów, zapoznać się ze statystykami czy zakupić produkty klubów. To również kolejne narzędzie z obszaru digitalizacji Superligi, które pomoże nam zwiększyć zainteresowanie rozgrywkami wśród kibiców, budowie frekwencji na trybunach, a także umożliwi jeszcze lepszą komunikację naszych sponsorów z kibicami. – mówi Piotr Należyty, wiceprezes Superligi Sp. z o.o.

Superliga od ponad roku inwestuje w rozwiązania digitalowe, które są kluczowe w budowaniu, rozwijaniu biznesu sportowego, a także systematycznemu zwiększania zainteresowania piłką ręczną w Polsce. Po stworzeniu nowej oprawy telewizyjnej, stron internetowych, identyfikacji wizualnej i kanałów social media dla ligi kobiet, zarząd Superligi odpowiada na potrzeby kibiców, którzy chcą mieć PGNiG Superligę i PGNiG Superligę Kobiet na wyciągnięcie ręki, a także sponsorów chcących kierować do nich spersonalizowane treści.

- To już nasz drugi projekt dla PGNiG Superliga. Bardzo cieszymy się, że Zarząd Superligi ponownie nam zaufał i mamy szansę wesprzeć Superligę w kolejnym kroku cyfrowej transformacji. Aplikacja będzie oczywiście źródłem informacji dla kibiców, ale przede wszystkim umożliwi im bycie bliżej klubów. Będziemy na bieżąco obserwować konsumpcję treści, którymi Superliga będzie dzielić się za pomocą aplikacji. Będziemy słuchać kibiców i proponować nowe digitalowe rozwiązania, będące odpowiedzią na ich oczekiwania - mówi Angelika Kuśnierz, Prezes Zarządu agencji Gutenberg, w ramach której działa Happy Endians Digital Production

- Aplikacja zostanie uruchomiona jednocześnie dla systemów iOS i Android. Zaimplementowane mechanizmy takie jak rozbudowany system notyfikacji sprawią, że przypomnienia o nadchodzących meczach oraz wyniki tych trwających będą zawsze „pod ręką”. Elementy grywalizacji zapewnią dodatkową rozrywkę, a personalizowane konta użytkowników pozwolą precyzyjnie dopasować otrzymywane informacje do swoich potrzeb. Struktura aplikacji umożliwi jej ciągły rozwój i implementację nowych funkcjonalności w przyszłości. - mówi Michał Beszczyński, Senior Project Manager w Happy Endians

Źródło: Happy Endians

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764