logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Happy Payback to you! - kampania urodzinowa

  PR 30.07.2019, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

PAYBACK startuje ze swoim urodzinowym spotem emitowanym w sieci kin Multikino w całym kraju. Z okazji 10-lecia działalności na polskim rynku, multipartnerski Program Bonusowy chce zachęcić wszystkich uczestników do korzystania z aplikacji mobilnej, która umożliwia jeszcze szybsze zbieranie punktów PAYBACK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/happy-payback-to-you%21---kampania-urodzinowa,383415,artykul.html

PAYBACK już od 10 lat nagradza konsumentów, by czerpali dodatkową radość z robienia zakupów. Z okazji urodzin chcemy zachęcić do pobierania i korzystania z naszej aplikacji mobilnej, która pozwala na jeszcze szybsze zbieranie punktów PAYBACK i wymienianie ich na liczne nagrody. Do tej pory do naszych użytkowników trafiło ich już 16 milionów! Zdecydowanym atutem aplikacji jest oczywiście fakt, że telefon mamy zawsze przy sobie, co ułatwia zbieranie punktów i korzystanie z kuponów w dowolnym momencie. Tym bardziej, że nasze rozwiązanie jest naprawdę bardzo intuicyjne – mówi Katarzyna Grzywaczewska, Marketing Director w PAYBACK Polska.

Urodzinowy spot wyświetlany będzie w Multikinach przed wszystkimi seansami oraz na cyfrowych plakatach. O swojej kampanii oraz aplikacji mobilnej, PAYBACK informować będzie również na kanałach własnych takich jak: Facebook, strona PAYBACK.pl, w mailingu do uczestników Programu oraz poprzez SMS-y. Akcja potrwa do końca sierpnia.

Multikino jest partnerem Programu PAYBACK od 2011 roku. Za każde 2 zł wydane w Multikinie uczestnicy Programu otrzymują 1 pkt PAYBACK, a zebrane punkty mogą wymieniać na bilety oraz zestawy barowe.

Źródło: PAYBACK Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764