logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers dla sklepu Skalnik

  PR 29.08.2024, przeczytano 421 razy
ilustracja

Skalnik, sklep turystyczny i lider w branży outdoorowej, podpisał w lipcu 2024 roku umowę z agencją digital marketingową Harbingers. Współpraca, której oficjalny start zaplanowano na wrzesień, ma na celu optymalizację kampanii SEM, obejmujących Google Ads oraz Meta Ads.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-dla-sklepu-skalnik,405473,artykul.html

W obliczu aktualnych wyzwań rynkowych oraz ambitnych celów Skalnika, Harbingers wprowadzi zaawansowane strategie marketingowe, aby wzmocnić efektywność kampanii reklamowych i maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu cyfrowego. Dzięki wsparciu z Harbingers Skalnik, będzie dążył do osiągnięcia jeszcze lepszych wyników, co pomoże firmie umocnić swoją pozycję na rynku.

Z niecierpliwością oczekujemy efektów naszej współpracy z Harbingers. Ich doświadczenie w dziedzinie marketingu cyfrowego daje nam pewność, że wspólnie zrealizujemy nasze cele i wzmocnimy naszą pozycję na rynku – mówi Marcin Cichoń, E-commerce & Marketing Manager w Skalnik.

Dla Harbingers współpraca ze Skalnikiem stanowi ważny krok w rozwoju kompetencji agencji. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak renomowaną marką jak Skalnik. Wierzymy, że nasze doświadczenie i innowacyjne podejście do marketingu cyfrowego przyczynią się do osiągnięcia ambitnych celów Skalnika – podkreśla Michał Stadler, Sales Team Leader w Harbingers.

Partnerstwo to zapowiada się jako kluczowy element strategii rozwoju obu firm, które z pełnym zaangażowaniem dążą do realizacji ambitnych planów na najbliższą przyszłość.

Źródło: Harbingers

harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Cele dekarbonizacyjne Group One zaakceptowane przez SBTi
Polska niezależna grupa marketingowo-technologiczna Group One jako pierwsza firma z sektora mediowego w Polsce przeszła przez naukową weryfikację celów dekarbonizacji i otrzymała od międzynarodowej inicjatywy Science Based Targets initiative (SBTi) akceptację średniookresowych celów klimatycznych. Tylko 34 przedsiębiorstwa w Polsce jak dotąd dołączyły do grupy certyfikowanych...
SMAKuj życie z Eduscho - jesienna odsłona kampanii marki
Eduscho, marka kawowa z portfolio Tchibo, która w marcu br. zadebiutowała na polskim rynku, zaprezentowała nową, jesienną odsłonę komunikacji marketingowej. Tym razem skupia się na smaku i buduje skojarzenia z chwilami radości i wytchnienia, których każdy z nas poszukuje. Wielokanałowe działania mają inspirować konsumentów do codziennego SMAKowania...
Kierunek Kreatywny przygotował kampanię dla dewelopera Ekopark
Od połowy października ruszyła kampania „Wysokie wymagania” krakowskiego dewelopera Ekopark. Kampania podejmuje temat wyboru mieszkania z szerokiej oferty marki. Strategia komunikacji została oparta o pokazanie dopasowania mieszkania do konkretnych wymogów dane klienta. Jak piszą twórcy kampanii, agencja Kierunek Kreatywny: “Bo nie jest ważne, ile...
Mediaplus wygrał przetarg na obsługę mediową Bosch
Agencja mediowa Mediaplus (Group One) rozpoczyna współpracę z marką Bosch, czołowym producentem sprzętu AGD, w zakresie strategii, planowania i zakupu wszystkich mediów. To wynik wygranego międzynarodowego przetargu przez grupę Mediaplus International na obsługę budżetu na 38 światowych rynkach.
Zakładamy się… w kampanii Durex i Sexedpl
„Zakładamy się…” – tak Durex we współpracy z SEXEDPL zachęca do skupienia uwagi na bliskości i bezpieczeństwie podczas sytuacji intymnych. Bezpieczeństwo może zapewnić Durex Invisible – najcieńsze prezerwatywy w portfolio marki, gdyż jedynie prezerwatywa chroni zarówno przed nieplanowaną ciążą, jak i przed chorobami przenoszonymi...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764