Skalnik, sklep turystyczny i lider w branży outdoorowej, podpisał w lipcu 2024 roku umowę z agencją digital marketingową Harbingers. Współpraca, której oficjalny start zaplanowano na wrzesień, ma na celu optymalizację kampanii SEM, obejmujących Google Ads oraz Meta Ads.
W obliczu aktualnych wyzwań rynkowych oraz ambitnych celów Skalnika, Harbingers wprowadzi zaawansowane strategie marketingowe, aby wzmocnić efektywność kampanii reklamowych i maksymalnie wykorzystać potencjał marketingu cyfrowego. Dzięki wsparciu z Harbingers Skalnik, będzie dążył do osiągnięcia jeszcze lepszych wyników, co pomoże firmie umocnić swoją pozycję na rynku.
Z niecierpliwością oczekujemy efektów naszej współpracy z Harbingers. Ich doświadczenie w dziedzinie marketingu cyfrowego daje nam pewność, że wspólnie zrealizujemy nasze cele i wzmocnimy naszą pozycję na rynku – mówi Marcin Cichoń, E-commerce & Marketing Manager w Skalnik.
Dla Harbingers współpraca ze Skalnikiem stanowi ważny krok w rozwoju kompetencji agencji. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z tak renomowaną marką jak Skalnik. Wierzymy, że nasze doświadczenie i innowacyjne podejście do marketingu cyfrowego przyczynią się do osiągnięcia ambitnych celów Skalnika – podkreśla Michał Stadler, Sales Team Leader w Harbingers.
Partnerstwo to zapowiada się jako kluczowy element strategii rozwoju obu firm, które z pełnym zaangażowaniem dążą do realizacji ambitnych planów na najbliższą przyszłość.
Źródło: Harbingers