logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Premiera e-booka „Youtube #Gamechanger sportu

  PR 26.11.2020, przeczytano 857 razy
ilustracja

E-book „YouTube – #GameChanger sportu. Success Story Kanału Sportowego… i nie tylko!” ujrzał światło dzienne. Publikacja powstała z inicjatywy dwóch agencji – marketingu sportowego Arskom Sport Brokers oraz digital marketingu Harbingers. E-book pokazuje, jaką ewolucję przeszły branże marketingu i mediów sportowych od momentu, gdy przeniosły swoje działania do social mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/premiera-e-booka-_youtube-gamechanger-sportu,389340,artykul.html

Skąd porównanie YouTube’a jako #GameChangera sportu? Arskom Sport Brokers i Harbingers pokazali, jak przez dekady zmieniał się sposób konsumowania informacji sportowych. Finalnym punktem tej podróży stał się właśnie YouTube, gdzie wiele postaci telewizyjnych kreuje swoją przestrzeń, przenosząc formaty znane z telewizji do Internetu.

Arskom Sport Brokers i Harbingers wyszli od opowieści na temat transformacji nowych mediów aż do case study powstania i sukcesu nominowanego do tegorocznej nagrody Grand Press Digital 2020 Kanału Sportowego. Do współpracy nad e-bookiem zaangażowali się m.in. dziennikarze i prowadzący ten znany w serwisie YouTube program.

- E-book powstał, żeby zobrazować zmiany, jakie obserwujemy na rynku mediów od kilku lat, a które jeszcze przyspieszyły w trakcie lockdownu. Dziś czołowi twórcy internetowi dystansują media tradycyjne pod względem zasięgów, ale też zaczynają z nimi skutecznie rywalizować w wyścigu o budżety marketingowe. Kibice chcą być w centrum wydarzeń i współtworzyć treści, konsumowane na żywo i komentowane przez najważniejszych liderów opinii. To wszystko umożliwia Kanał Sportowy, którego success story u progu sportowego roku 2021 omawiamy razem z jego twórcami i ekspertami digital marketingu z agencji Harbingers - mówi Mateusz Brzeźniak, Senior Account Manager w Arskom Sport Brokers.

Sport, marketing, YouTube – przepis na sukces

Arskom Sport Brokers to pasjonaci i eksperci w tworzeniu kampanii w marketingu sportowym. Harbingers z powodzeniem przenosi te działania do świata e-commerce.

Agencje połączyły siły, aby pokazać niebywałą transformację sportu do digitalu, a zwłaszcza siłę YouTube. Szerokie spojrzenie na temat oraz twarde dane, do których sięgają Arskom i Harbingers, pokazują, że sport, marketing i YouTube to mieszanka, która może dawać wysokie efekty.

- Jesteś marketerem, który szuka kreatywnego sposobu na promocję marki na YouTubie? Pracujesz w firmie, która myśli o tym, aby współpracować z youtuberami? A może po prostu jesteś youtuberem, który szuka pomysłu na swój kanał? Każdy znajdzie tu coś dla siebie! Projektując tego e-booka, staraliśmy się spojrzeć na temat szeroko, z perspektywy kilku osób, które mogą zajmować zupełnie odmienne stanowiska i czym innym zajmować się na co dzień. Jesteśmy jednak pewni, że coś, co po tej lekturze je połączy, to YouTube - mówi Anna Socha, Social Media Manager w Harbingers.

O publikacji porozmawiają również paneliści podczas czwartkowej konferencji online, organizowanej przez Forbes i Pentagon Research, w związku z „Rankingiem 50 Najbardziej Wpływowych Ludzi w Polskim Sporcie”. Wnioski autorów e-booka zostaną omówione w ramach panelu „Sponsoring w czasie zarazy”. Partnerami merytorycznymi e-booka są Brand24 oraz TGI Smart.

Darmowy e-book jest dostępny do pobrania na stronie www.gamechanger.sportu.yt. Jeśli chcesz podzielić się opinią na jego temat, zrób to, pamiętając o hashtagu #GameChangerSportu!

Źródło: Harbingers

www.harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764