logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers podsumowuje 2022 rok

  PR 16.02.2023, przeczytano 662 razy
ilustracja

Rok 2022 był czasem pełnym wyzwań, ale e-commerce #GameChangers udało się te przeszkody przekuć w sukcesy!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-podsumowuje-2022-rok,398996,artykul.html

Każdy członek zespołu Harbingers szybko podnosi się po porażce, uczy się na błędach i błyskawicznie reaguje na zmiany. Zgodnie z wartościami firmowymi organizacja stawia na ciągły rozwój i ma apetyt na więcej. Takie nastawienie pozwoliło e-commerce #GameChangers w 2022 roku osiągnąć wiele sukcesów.

W ostatnim roku Harbingers zostało ocenione przez swoich Partnerów na co najmniej 9 na 10 w 130 badaniach NPS — to aż 83% wszystkich ocen. Partnerzy współpracujący z zespołem #GameChangers doceniali przede wszystkim zaangażowanie, profesjonalizm oraz terminowość. Przykładem takiej oceny jest komentarz:

- Stały kontakt, estymacje sprzedażowe, których trzymają się na poziomie ponad 100%, regularne spotkania statusowe, propozycje mające na celu zwiększenie konwersji, pomoc oraz opinia w każdym problemie. - Adrian Brzeziński, Starszy specjalista ds. sprzedaży internetowej w Artforma

Wspólne działania z Partnerami są dostrzegane nie tylko przez samych zainteresowanych, ale także przez niezależnych jurorów w konkursach międzynarodowych. Tym samym w 2022 roku w dwóch prestiżowych konkursach European Search Awards oraz Content Global Awards zespół Top of The Game w Content i SEO uzyskał 13 nominacji, oraz 2 główne nagrody.

W firmie powstał interdyscyplinarny zespół marketingowy, który dba o rozpoznawalność marki Harbingers. Dzięki wykorzystaniu własnego know-how i wyznaczaniu sobie ambitnych celów na podstawie opracowanych KPI, Harbingers jest w ścisłej czołówce agencji SEO pod względem widoczności. W samym 2022 roku łączny potencjał zapytań dla fraz w top 10 wyniósł 1 173 640, a dodatkowo Agencja osiągnęła:

  • Top 3 – 1009 fraz.
  • Top 10 – 2701 fraz.
  • Top 50 – 8709 fraz.

Działania z zakresu SEO są wspierane przez ponad 170-osobowy zespół Copywriterów oraz Ekspertów w Content Marketingu. Będąc Top of The Game w Content & SEO w 2022 roku zespół Harbingers opublikował na swoim blogu 74 wpisy o łącznej liczbie znaków ponad 750 000. Wychodząc z założenia postaw na treści, które mają moc — krakowska agencja jest w stanie wznosić e-commerce na wyższy poziom!

E-commerce #GameChangers wspólnie z Partnerami działają na ponad 18 rynkach, nie tylko w Europie, ale także i na świecie. Warto jednocześnie zaznaczyć, że nowatorskie sposoby wypracowane wewnątrz organizacji, które są poparte wieloletnim doświadczeniem pozwalają członkom zespołu być ekspertami w branżach takich jak Fashion, Home & Deco, Automotive, czy DIY.

- Tworzymy historię. Nasza metodologia, na której wielu się wzoruje, celebruje odbiorcę i jego potrzeby, co czyni internet lepszym miejscem dla użytkowników. Dużo dajemy, a zarazem ciągle wygrywamy. Dlaczego? Bo stawiamy sobie poprzeczkę coraz wyżej, bo nasz zespół tworzą ludzie, którzy chcą więcej, chcą lepiej, lubią wygrywać. - Małgorzata Pawłowska, Pełnomocnik Zarządu Harbingers

Źródło: Harbingers

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764