logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers prezentuje usługę Brandformance

  PR 14.09.2024, przeczytano 368 razy
ilustracja

Harbingers, agencja digital marketingu z Krakowa, wprowadza swoją kolejną nową usługę – Brandformance. To innowacyjne podejście łączące działania brandingowe z efektywnościowymi, zaprojektowane z myślą o firmach, które pragną nie tylko budować długoterminową wartość swojej marki, lecz także osiągać natychmiastowe wyniki sprzedażowe. Dzięki nowoczesnym technologiom, narzędziom analitycznym i strategicznemu podejściu, Brandformance stanowi nową jakość na rynku, umożliwiając markom skuteczniejsze dotarcie do swoich klientów i budowanie z nimi trwałych relacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-prezentuje-usluge-brandformance,405666,artykul.html

Krzysztof Kobylarz, Head of Strategy & Creative w Harbingers i Product Owner usługi Brandformance, komentuje: Naszym celem było stworzenie usługi, która z jednej strony pozwala na precyzyjne budowanie rozpoznawalności marki, a z drugiej – maksymalizuje wyniki sprzedażowe. Brandformance to odpowiedź na rosnące potrzeby firm, które chcą połączyć te dwa obszary w spójną i skuteczną strategię komunikacji. Dzięki synergii działań brandingowych i efektywnościowych nasi Partnerzy osiągają nie tylko wyższą rozpoznawalność na rynku, ale również znaczące wzrosty w konwersji i retencji klientów.

Zaawansowane technologie, takie jak programmatic advertising oraz narzędzia analityczne, umożliwiają precyzyjne targetowanie i optymalizację kampanii. Dzięki temu firmy mogą skuteczniej docierać do swoich grup docelowych, minimalizując przy tym koszty i maksymalizując zwrot z inwestycji.

Istotnym elementem jest również mierzalność efektów kampanii. Dzięki narzędziom, takim jak m.in. Brand Lift oraz zaawansowanym modelom analitycznym, możliwe jest precyzyjne mierzenie wpływu kampanii na świadomość marki oraz wyniki sprzedażowe. Badania wskazują, że kampanie łączące branding z performance marketingiem mogą zwiększyć zwrot z inwestycji nawet o 60%. To pokazuje, jak efektywne może być połączenie tych dwóch obszarów w spójną strategię marketingową.

Usługa Brandformance skierowana jest do firm, które chcą połączyć budowanie silnej marki z działaniami sprzedażowymi. Dzięki kreatywnym kampaniom i precyzyjnemu targetowaniu, Harbingers pomaga firmom zwiększyć świadomość marki oraz osiągać mierzalne rezultaty.

Źródło: Harbingers

harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764