logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harbingers wprowadza kompleksową usługę B2B

  PR 16.09.2024, przeczytano 329 razy
ilustracja

Harbingers, agencja digital marketingu, wprowadza nowe rozwiązania dla B2B, które zostały opracowane z myślą o szybko rozwijających się firmach, potrzebujących wsparcia w transformacji cyfrowej, rozwijaniu kanałów online oraz zwiększeniu efektywności sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harbingers-wprowadza-kompleksowa-usluge-b2b,405689,artykul.html

Usługa ta obejmuje kompleksowe wsparcie w rozwoju sprzedaży online i pomoc w uruchomieniu nowych kanałów sprzedaży online, wsparcie firm w całkowitej transformacji z modelu offline do online, ekspansję na nowe rynki zagraniczne, intensyfikację działań na rynkach, na których firma już działa, a także integrowanie danych.

Wojciech Dembiński Business Development Director i Product Owner usługi B2B w Harbngers, komentuje:

Transformacja cyfrowa w sektorze B2B to wyzwanie, które wymaga nie tylko nowoczesnych technologii, ale i głębokiego zrozumienia specyfiki biznesu. W erze dynamicznych zmian wiele firm poszukuje partnera, który nie tylko pomoże im przenieść sukcesy z kanałów offline do online, ale również wesprze w optymalizacji procesów sprzedażowych i zwiększeniu efektywności działań marketingowych. Nasze unikalne podejście wspiera firmy w realizacji celów biznesowych, dostosowując rozwiązania do indywidualnych potrzeb i wyzwań Partnerów.

Wsparcie w każdym z ww. wyzwań Harbingers realizuje, wykorzystując własną sprawdzoną metodologię działania. Zakłada ona kilka etapów. Jednym z najważniejszych jest realizacja warsztatów, dedykowanych danemu zakresowi wyzwań. Warsztaty z jednej strony pogłębiają diagnozę, systematyzują oczekiwania, pozwalają na przedstawienie dodatkowych inspiracji, analiz, a nawet wstępnych rekomendacji. Kluczowym elementem jest jednak uzgodnienie wspólnego zakresu działań i nadania im priorytetów związanych z wdrażaniem konkretnych rozwiązań pod dane wyzwanie. Finalnym efektem takich działań jest synteza w postaci — Action Planu tj. arkusza kalkulacyjnego zawierającego prognozy dotyczące takich np. parametrów, jak ilości leadów, wolumeny przychodów, poziomy inwestycji w działania digital marketingowe i perspektywę zysków.

Usługa B2B dostępna jest Harbingers od sierpnia 2024 roku. Rozwiązanie skierowane jest do firm, które zmagają się z wyzwaniami i chcą je zrealizować, po to, aby zdynamizować działania firmy, jednocześnie znacząco poprawiając wyniki i zyskując przewagę nad konkurencją.

Źródło: Harbingers

harbingers.io

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

HP Print AI - również dla dużego formatu
Podczas wydarzenia HP Imagine firma HP zaprezentowała HP Print AI, inteligentne środowisko drukowania1 stworzone z myślą o zmianie sposobu, w jaki drukujemy. Funkcje HP Print AI ułatwiają drukowanie i konfigurowanie sprzętu. Pierwsza funkcja – Perfect Output – poprawia jakość i wygląd wydruków - jest już dostępna w wersji beta. HP...
Kerris z nowym projektem digital dla the:protocol
Agencja KERRIS, odpowiedzialna za kompleksową obsługę mediów społecznościowych platformy rekrutacyjnej theprotocol.it, należącej do Grupy Pracuj i skierowanej do specjalistów IT & tech, rozpoczęła nowy projekt contentowy mający na celu zwiększenie rozpoznawalności marki oraz zaangażowanie specjalistów z sektora IT i technologii.
Life in Pink: Zara Larsson twarzą kampanii słuchawek Sony
Aby podkreślić symbiotyczny związek dźwięku ze stylem, firma Sony rozpoczyna kampanię „Life in Pink”, promującą nagradzane słuchawki z systemem redukcji hałasu WH-1000XM5 w nowej wersji kolorystycznej „Smoky Pink”. Twarzą tej kampanii jest piosenkarka, autorka tekstów i ikona stylu Zara Larsson („Symphony”,...
Festiwalu Kinomural zbliża się we Wrocławiu
Sztuka, która zmienia miasto w galerię - tak jednym zdaniem można określić Kinomural. Podczas tego wydarzenia, 19 i 20 października, wrocławskie kamienice po raz kolejny przemienią się w wielkoformatowe ekrany, na których zaprezentowane zostaną prace artystów i artystek sztuki nowych mediów z całego świata.
Agencja Assembly otwiera dział medialny w Polsce
Assembly, międzynarodowa agencja medialna działająca w oparciu o model omnichannel należąca do Stagwell (STGW), ogłosiła dalsze inwestycje w działalność w Polsce oraz otwarcie nowego działu medialnego. Nowy dział wzmocni zintegrowaną ofertę Assembly z zakresu mediów i e-handlu w Europie Środkowej i Wschodniej, co pozwoli agencji sprostać rosnącym potrzebom...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764