logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hard Rock Cafe prezentuje burgera Messi Burger Champion's Edition

  PR 25.11.2022, przeczytano 474 razy

Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema dipami wliczonymi w cenę burgera - aioli, Latin chilli i ulubionym sosem Messiego chimichurri. Dipy doskonale komponują się z burgerem i gorącymi frytkami, dopełniając niezrównane wrażenia smakowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hard-rock-cafe-prezentuje-burgera-messi-burger-champion-s-edition,398128,artykul.html

- To zaszczyt móc kontynuować naszą współpracę ze znaną na całym świecie gwiazdą piłki nożnej Lionelem Messim i przenieść kampanię LIVE GREATNESS na następny poziom dzięki Messi Burger Champion's Edition - powiedział Anibal Fernandez, starszy wiceprezes ds. kawiarni Hard Rock International. - Cieszymy się, że możemy stworzyć dla fanów restauracji Hard Rock i Messiego okazję do doświadczenia nowości. Z pewnością przypadną im do gustu nowe sosy, z których każdy na swój sposób dopełnia smak burgera Messi Burger.

Messi Burger miał premierę w marcu 2022 r. i od tego czasu cieszy się popularnością na całym świecie. Ulubiony burger fanów składa się z dwóch soczystych warstw świeżo mielonej wołowiny oraz zwycięskiej kombinacji dodatków: ser provolone, plasterki chorizo, karmelizowana czerwona cebula i popisowy pikantny wędzony sos Hard Rock ułożone na opiekanej bułce brioche z poszatkowaną sałatą rzymską i świeżym dojrzałym pomidorem.

W ramach kampanii Hard Rock International „LIVE GREATNESS" realizowanej we współpracy z Lionelem Messim marka wprowadza na rynek zupełnie nową kolekcję odzieży złożonej m.in. z bluz, którą można nabyć w sklepach Rock Shop w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie. Po zeskanowaniu kodu QR z niektórych bluz fani mogą także przenieść się do świata akcji i wziąć udział w wyjątkowym doświadczeniu rzeczywistości rozszerzonej 3D. Można wziąć w nim udział wraz z przyjaciółmi i rodziną i podzielić się nim na Instagramie.

Wszystkie produkty powstałe w wyniku współpracy Lionela Messiego z Hard Rock można dostać w sklepach stacjonarnych i online.

Źródło: Hard Rock International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764