logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hard Rock Cafe prezentuje burgera Messi Burger Champion's Edition

  PR 25.11.2022, przeczytano 196 razy

Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema dipami wliczonymi w cenę burgera - aioli, Latin chilli i ulubionym sosem Messiego chimichurri. Dipy doskonale komponują się z burgerem i gorącymi frytkami, dopełniając niezrównane wrażenia smakowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hard-rock-cafe-prezentuje-burgera-messi-burger-champion-s-edition,398128,artykul.html

- To zaszczyt móc kontynuować naszą współpracę ze znaną na całym świecie gwiazdą piłki nożnej Lionelem Messim i przenieść kampanię LIVE GREATNESS na następny poziom dzięki Messi Burger Champion's Edition - powiedział Anibal Fernandez, starszy wiceprezes ds. kawiarni Hard Rock International. - Cieszymy się, że możemy stworzyć dla fanów restauracji Hard Rock i Messiego okazję do doświadczenia nowości. Z pewnością przypadną im do gustu nowe sosy, z których każdy na swój sposób dopełnia smak burgera Messi Burger.

Messi Burger miał premierę w marcu 2022 r. i od tego czasu cieszy się popularnością na całym świecie. Ulubiony burger fanów składa się z dwóch soczystych warstw świeżo mielonej wołowiny oraz zwycięskiej kombinacji dodatków: ser provolone, plasterki chorizo, karmelizowana czerwona cebula i popisowy pikantny wędzony sos Hard Rock ułożone na opiekanej bułce brioche z poszatkowaną sałatą rzymską i świeżym dojrzałym pomidorem.

W ramach kampanii Hard Rock International „LIVE GREATNESS" realizowanej we współpracy z Lionelem Messim marka wprowadza na rynek zupełnie nową kolekcję odzieży złożonej m.in. z bluz, którą można nabyć w sklepach Rock Shop w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie. Po zeskanowaniu kodu QR z niektórych bluz fani mogą także przenieść się do świata akcji i wziąć udział w wyjątkowym doświadczeniu rzeczywistości rozszerzonej 3D. Można wziąć w nim udział wraz z przyjaciółmi i rodziną i podzielić się nim na Instagramie.

Wszystkie produkty powstałe w wyniku współpracy Lionela Messiego z Hard Rock można dostać w sklepach stacjonarnych i online.

Źródło: Hard Rock International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Żywiec Zdrój w kampanii wizerunkowej o osiągnięciu neutralności plastikowej
Trwa kampania "Z natury dla natury" Żywiec Zdrój (Danone). Marka kolejny raz podejmuje temat neutralności plastikowej. Kampania jest prowadzona z wykorzystaniem telewizji, digitalu, OOH oraz we współpracy z influencerami. VMLY&R odpowiada za koncept, kreację oraz działania w Internecie.
Agencja Space Cat Industries powstała, by pomagać markom w komunikacji z Pokoleniem Z. Misją firmy jest ciągła eksploracja nowych trendów i poszukiwanie wartości w nieustannie zmieniającym się digitalowym uniwersum. Space Cat Industries specjalizuje się w TikTok marketingu, współpracy z influencerami, produkcji audio i short video oraz TikTok Adsach.
Podsumowanie kampanii „Moc Polskich Warzyw” w 2022 roku
Biuro prasowe kampanii „Moc Polskich Warzyw” opublikowało podsumowanie ubiegłego roku. Rezultaty znacznie przewyższyły oczekiwania. Prowadzony od kilku lat projekt ma na celu propagowanie zdrowego stylu życia i zrównoważonej diety opartej na polskich warzywach sezonowych.

Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych. Nowe piwo to rewolucyjny mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady, naturalnej kofeiny i ekstraktu z żeń-szenia. W sprzedaży pojawią się dwa nowe smaki: Mango i Cytrusy oraz Ananas i Marakuja. Pierwszy z nich właśnie trafił do sieci Biedronka, a pod koniec lutego obydwa produkty będą już dostępne w...
Wyświetlacze LG na targach ISE 2023 pod hasłem „Life, Be Bloomed”
Zaawansowane wyświetlacze LG, w tym ekran Micro LED 8K, prezentowane są na interaktywnej wystawie wraz z wciągającą sztuką multimedialną i cyfrowymi przestrzeniami dla różnych branż
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764