logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej

  PR 24.04.2024, przeczytano 788 razy
ilustracja

Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę graficzną. Komunikacja oraz produkty mają łamać stereotyp kategorii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hardmade-lamie-stereotypy-z-pomoca-nowej-platformy-komunikacyjnej,403990,artykul.html

Marka Hardmade, skierowana do generacji Y i Z, wyróżnia się pysznymi smakami, których przygotowanie, zgodnie z nazwą, wymaga nie lada wysiłku. Teraz tę jakość i smakowitość produktów podkreślać będzie również nowa platforma – Mrs. Hardmade wie, co dobre .

Bohaterką marki została Mrs. Hardmade, kreowana w kampanii na twórczynię nowych wariantów smakowych oraz gwarant ich pyszności. Jest ona również na bieżąco z trendami popkultury. Jej postać łamie wszelkie schematy – jako wielbicielki modowych wariacji, jako fanki nowomowy i jako wiecznie młodej duchem seniorki. Mrs. Hardmade ujmuje serdecznością, tryska pozytywną energią i zachęca do delektowania się życiem.

ilustracjastrzałka

Nowa platforma jest odpowiedzią na to, jakiej komunikacji oczekuje grupa docelowa marki Hardmade. Od samej idei, przez wizerunek brand heroski, po konkretne skrypty. Mrs. Hardmade jest bliska, bo więzi są dla młodych jedną z najważniejszych wartości. Jest też zabawna, co według badań jest kluczowe w efektywnej komunikacji. To połączenie daje pozytywny vibe i inspirację do korzystania z życia.

Idea platformy jest odzwierciedlona w wielu kreacjach, bowiem marka przygotowała dwa 15-sekundowe spoty i szeroką platformę digitalową. Wkrótce jednak Mrs. Hardmade da się poznać, przy okazji również innych działań.

– Hardmade przechodzi całkowitą transformację, otwierając drzwi do nowej ery komunikacji. Wierzymy, że życie jest zbyt krótkie na nudę i rutynę, dlatego postanowiliśmy uosobić misję marki poprzez stworzenie nowej postaci. Na półkach sklepowych czekają natomiast już nowe, niespotykane smaki. Całe portfolio zyskało również nową szatę graficzną – komentuje Dagmara Roger, Brand Manager Hardmade.

W sprzedaży dostępne są już trzy nowe smaki Hardmade: Blackberry Vanilla – smak jeżyny z dodatkiem wanilii, Exotic Kumkwat o smaku egzotycznej pomarańczy oraz wariant bezalkoholowy o orzeźwiającym smaku mrożonej herbaty cytrusowej, czyli Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo bezalkoholowe warianty Hardmade dostępne są w nowej formule – z zawartością soku min. 20%. Poza nowościami konsumenci nadal mogą cieszyć się smakami: Yuzu Lemon (połączenie słodkiej mandarynki, gorzkiego grejpfruta i kwaśnej cytryny), Raspberry Crush, Cool Passion Fruit i Strawberry Crush 0,0%. Nowości są dostępne
w sklepach i lokalach gastronomicznych na terenie całej Polski.

Pojawieniu się nowej platformy oraz nowych wariantów smakowych towarzyszy odświeżona szata graficzna opakowań całej linii marki. Piwo Hardmade dostępne w butelkach o pojemności 400 ml zyskało bardziej wyraziste kolory, nowoczesną etykietę inspirowaną klimatem retro i kraftową stylistykę.

Kampania promocyjna widoczna będzie w internecie, telewizji i outdoorze. W punktach sprzedaży pojawią się także nowe materiały wizualnie, przewidziane są również akcje samplingowe.

Za pomysł kreatywny odpowiada Agencja Przestrzeń, za planowanie i zakup mediów Agencja Zenith. Opakowania zaprojektowało Prism studio.

  • Więcej informacji znajduje się na stronie marki: www.hardmade.pl oraz w social media marki (facebook, instagram).

Źródło: Kompania Piwowarska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764