logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hardmade łamie stereotypy z pomocą nowej platformy komunikacyjnej

  PR 24.04.2024, przeczytano 1726 razy
ilustracja

Hardmade, marka piwa Kompanii Piwowarskiej, przechodzi szereg rewolucyjnych zmian. 19 kwietnia br. wystartowała nowa platforma kreatywna, wprowadzając brand heroskę – Mrs. Hardmade. W portfolio debiutują również nowe, innowacyjne warianty smakowe jak Blackberry Vanilla, Exotic Kumkwat i bezalkoholowy Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo opakowania zyskały odświeżoną szatę graficzną. Komunikacja oraz produkty mają łamać stereotyp kategorii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hardmade-lamie-stereotypy-z-pomoca-nowej-platformy-komunikacyjnej,403990,artykul.html

Marka Hardmade, skierowana do generacji Y i Z, wyróżnia się pysznymi smakami, których przygotowanie, zgodnie z nazwą, wymaga nie lada wysiłku. Teraz tę jakość i smakowitość produktów podkreślać będzie również nowa platforma – Mrs. Hardmade wie, co dobre .

Bohaterką marki została Mrs. Hardmade, kreowana w kampanii na twórczynię nowych wariantów smakowych oraz gwarant ich pyszności. Jest ona również na bieżąco z trendami popkultury. Jej postać łamie wszelkie schematy – jako wielbicielki modowych wariacji, jako fanki nowomowy i jako wiecznie młodej duchem seniorki. Mrs. Hardmade ujmuje serdecznością, tryska pozytywną energią i zachęca do delektowania się życiem.

ilustracjastrzałka

Nowa platforma jest odpowiedzią na to, jakiej komunikacji oczekuje grupa docelowa marki Hardmade. Od samej idei, przez wizerunek brand heroski, po konkretne skrypty. Mrs. Hardmade jest bliska, bo więzi są dla młodych jedną z najważniejszych wartości. Jest też zabawna, co według badań jest kluczowe w efektywnej komunikacji. To połączenie daje pozytywny vibe i inspirację do korzystania z życia.

Idea platformy jest odzwierciedlona w wielu kreacjach, bowiem marka przygotowała dwa 15-sekundowe spoty i szeroką platformę digitalową. Wkrótce jednak Mrs. Hardmade da się poznać, przy okazji również innych działań.

– Hardmade przechodzi całkowitą transformację, otwierając drzwi do nowej ery komunikacji. Wierzymy, że życie jest zbyt krótkie na nudę i rutynę, dlatego postanowiliśmy uosobić misję marki poprzez stworzenie nowej postaci. Na półkach sklepowych czekają natomiast już nowe, niespotykane smaki. Całe portfolio zyskało również nową szatę graficzną – komentuje Dagmara Roger, Brand Manager Hardmade.

W sprzedaży dostępne są już trzy nowe smaki Hardmade: Blackberry Vanilla – smak jeżyny z dodatkiem wanilii, Exotic Kumkwat o smaku egzotycznej pomarańczy oraz wariant bezalkoholowy o orzeźwiającym smaku mrożonej herbaty cytrusowej, czyli Citrus Ice Tea Crush. Dodatkowo bezalkoholowe warianty Hardmade dostępne są w nowej formule – z zawartością soku min. 20%. Poza nowościami konsumenci nadal mogą cieszyć się smakami: Yuzu Lemon (połączenie słodkiej mandarynki, gorzkiego grejpfruta i kwaśnej cytryny), Raspberry Crush, Cool Passion Fruit i Strawberry Crush 0,0%. Nowości są dostępne
w sklepach i lokalach gastronomicznych na terenie całej Polski.

Pojawieniu się nowej platformy oraz nowych wariantów smakowych towarzyszy odświeżona szata graficzna opakowań całej linii marki. Piwo Hardmade dostępne w butelkach o pojemności 400 ml zyskało bardziej wyraziste kolory, nowoczesną etykietę inspirowaną klimatem retro i kraftową stylistykę.

Kampania promocyjna widoczna będzie w internecie, telewizji i outdoorze. W punktach sprzedaży pojawią się także nowe materiały wizualnie, przewidziane są również akcje samplingowe.

Za pomysł kreatywny odpowiada Agencja Przestrzeń, za planowanie i zakup mediów Agencja Zenith. Opakowania zaprojektowało Prism studio.

  • Więcej informacji znajduje się na stronie marki: www.hardmade.pl oraz w social media marki (facebook, instagram).

Źródło: Kompania Piwowarska S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ekran Samsung Color E-Paper - nośnik digital signage i reklamy cyfrowej
Samsung poinformował o światowej premierze 32-calowego wyświetlacza Color E-Paper (model EM32DX), który uzupełnia dotychczasową ofertę wydajnych energetycznie rozwiązań do prezentacji materiałów informacyjnych i reklamowych. Najnowszy model wyświetlacza – wykorzystujący zaawansowaną technologię cyfrowego atramentu – oferuje ultra niskie zużycie...
Stora Enso i Carton Service: nowe opakowania typu „gable top”
W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na ograniczenie ilości plastiku w opakowaniach, firma Carton Service - producent składanych kartonów z siedzibą w Shelby (w stanie Ohio, USA), specjalizująca się w opakowaniach typu „gable top” (z „daszkiem”) — poszukiwała partnera do realizacji wyjątkowego projektu. Jego celem było stworzenie rozwiązania...
Gwiazdy dają głos odpadom i zachęcają do segregacji
Co powiedziałyby nam nieposegregowane śmieci, gdyby miały głos? Właśnie ruszyła kampania edukacyjna, w której m.in. puszka czy kartonik po soku zyskują osobowość i cięty język, by wskazać właściwy kolor i nazwę kosza, do którego powinny trafić. W niezwykłe role wcieliły się znane i lubiane, utalentowane aktorsko osoby: Ola Domańska, Wiktor Dyduła, Natalia...
Triple PR z kampanią „Bez Kompromisów” dla Ulla Popken
Agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z marką Ulla Popken – uznanym producentem odzieży plus size, który od lat towarzyszy kobietom w budowaniu pewności siebie i wyrażaniu własnego stylu. Marka nie tylko projektuje ubrania w rozmiarach od 42 do 68, lecz także zmienia sposób, w jaki mówi się o modzie – z szacunkiem, otwartością i bez uprzedzeń. Zespół Triple PR...
HTC Viverse: platforma immersyjna wspierająca główne silniki gier WebXR
W obliczu prognozowanego rozwoju rynku immersyjnego internetu, którego wartość ma sięgnąć 58 miliardów dolarów, VIVERSE daje twórcom o różnym poziomie zaawansowania możliwość budowania, wdrażania i zarabiania na doświadczeniach 3D, bez ograniczeń platformowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764