logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Haribo: 10-lecie reklam opartych na koncepcie Kids’ Voices

  PR 24.06.2024, przeczytano 208 razy
ilustracja

Marka HARIBO prezentuje jubileuszowy film przedstawiający kreatywny proces twórczy powstawania kultowych reklam HARIBO opartych na koncepcie, w którym dorośli mówią dziecięcymi głosami i odnajdują w sobie prawdziwą dziecięcą radość. Pomysł Kids’ Voices został wprowadzony do komunikacji marki w 2014 roku i pojawił się w 40 reklamach HARIBO w 19 krajach. Ze względu na radosną kreatywność i silne powiązanie z filozofią dziecięcej radości, która wpisana jest w DNA marki HARIBO, kampania Kids’ Voices firmy HARIBO znajduje się w wąskim gronie 1% najbardziej wpływowych reklam, które kiedykolwiek zbadano za pomocą testu Kantar (dawniej Millward Brown)1.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/haribo%3A-10-lecie-reklam-opartych-na-koncepcie-kids%E2%80%99-voices,404766,artykul.html

Film HARIBO prezentuje koncept marketingowy oraz przedstawia kulisy tworzenia ikonicznych reklam, a występujący w nim Dyrektor Handlowy HARIBO Herwig Vennekens oraz Założyciel Agencji Quiet Storm Trevor Robinson OBE, dzielą się swoimi wspomnieniami, spostrzeżeniami i refleksjami z prac przy realizacji kampanii oraz sukcesem z wprowadzania dziecięcej radości HARIBO na cały świat. Wideo publikowane jest równocześnie z premierą najnowszej reklamy Kids’ Voices w Niemczech, będącej 40. reklamą wyprodukowaną na całym świecie.

Dotychczas w reklamach HARIBO mogliśmy zobaczyć m.in. mówiących dziecięcymi głosami farmerów w Niemczech, zawodników sumo w Japonii, policjantów w Wielkiej Brytanii czy szachistów w Polsce. To, co wyróżnia te spoty to fakt, że tworzone są one lokalnie w każdym z krajów, opierając się na podkreśleniu unikalnych cech i wartości wyróżniających dany rynek, a co za tym idzie doskonale trafiają w gust lokalnych odbiorców. W najnowszej odsłonie kampanii przygotowanej na rynek niemiecki, w której turyści cieszą się smakiem żelków HARIBO w górach, marka kontynuuje komunikację tego, że niezależnie od wieku, dzięki drobnym przyjemnościom, wszędzie można odnaleźć w sobie wewnętrzne dziecko i radość.

Głównym pomysłem realizowanym w kampanii Kids' Voices jest pokazanie, że kiedy otwierasz paczkę HARIBO i próbujesz jednego z żelków, budzi się w Tobie wewnętrzne dziecko” - powiedział Vennekens. „To chwila dziecięcej radości, niezależnie od tego, jak napięty czy stresujący jest nasz dzień.

Zrozumienie beztroskiej dziecięcej radości wymaga prawdziwych głosów dzieci i prawdziwej dziecięcej wyobraźni. Kiedy jest to przeniesione do świata dorosłych, powstaje zabawny moment, który sprawia, że wszyscy się uśmiechają” wyjaśnił Robinson.

Kampania Kids' Voices, która trwa już dziesięć lat, jest kampanią globalną. Jest emitowana w Wielkiej Brytanii, gdzie miała swoje początki, ale także w całej Europie, w USA, Japonii i Korei. Celem marki HARIBO jest tworzenie małych chwil radości w naszym codziennym życiu i ten sam cel realizowany jest w reklamach Kids’ Voices.

Źródło: Haribo GmbH & Co. KG

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764