
Harley-Davidson Polska przedłużył współpracę z domem mediowym PRO Media House na okres całego 2005 roku. Wcześniej firmy te współpracowały przy ostatniej kampanii Harleya, która miała miejsce w listopadzie i grudniu minionego roku.
Wysoki standard obsługi i pozytywny odbiór wśród naszych klientów ostatniej kampanii reklamowej Harleya przekonały nas, że kontynuacja współpracy z PRO Media House to dobra decyzja. Liczymy na to, że dzięki temu 2005 rok będzie dla nas rekordowy pod względem ilości sprzedanych motocykli - powiedział Paweł Klucznik, Commercial Director w Harley-Davidson Polska.
PRO Media House to jedyny dom mediowy w Polsce wyspecjalizowany w planowaniu mediów PRO (prasa, radio, outdoor) i zarazem twórca tej kategorii. PRO Media House jest zorientowany na planowanie jakościowe, uwzględniające kontekst umieszczenia przekazu reklamowego, a także na precyzję w doborze i planowaniu mediów. Więcej informacji o PRO Media House jest dostępne na stronie: http://www.promediahouse.pl
Harley-Davidson to istniejący od 1903 roku producent motocykli, a także akcesoriów i ubrań motocyklowych. Ta legendarna marka jest synonimem kategorii motocykli szosowych - "chopperów". W Polsce Harley-Davidson działa od stycznia 2001 roku, przyciągając coraz więcej klientów. Szczegóły o Harley-Davidson Polska na stronie: http://www.harley-davidson.pl.
Źródło: PRO Media House