logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harley-Davidson z PRO Media House w 2005 roku

  PR 24.01.2005, przeczytano 468 razy

Harley-Davidson Polska przedłużył współpracę z domem mediowym PRO Media House na okres całego 2005 roku. Wcześniej firmy te współpracowały przy ostatniej kampanii Harleya, która miała miejsce w listopadzie i grudniu minionego roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harley-davidson-z-pro-media-house-w-2005-roku,2580,artykul.html

Wysoki standard obsługi i pozytywny odbiór wśród naszych klientów ostatniej kampanii reklamowej Harleya przekonały nas, że kontynuacja współpracy z PRO Media House to dobra decyzja. Liczymy na to, że dzięki temu 2005 rok będzie dla nas rekordowy pod względem ilości sprzedanych motocykli - powiedział Paweł Klucznik, Commercial Director w Harley-Davidson Polska.
PRO Media House to jedyny dom mediowy w Polsce wyspecjalizowany w planowaniu mediów PRO (prasa, radio, outdoor) i zarazem twórca tej kategorii. PRO Media House jest zorientowany na planowanie jakościowe, uwzględniające kontekst umieszczenia przekazu reklamowego, a także na precyzję w doborze i planowaniu mediów. Więcej informacji o PRO Media House jest dostępne na stronie: http://www.promediahouse.pl
Harley-Davidson to istniejący od 1903 roku producent motocykli, a także akcesoriów i ubrań motocyklowych. Ta legendarna marka jest synonimem kategorii motocykli szosowych - "chopperów". W Polsce Harley-Davidson działa od stycznia 2001 roku, przyciągając coraz więcej klientów. Szczegóły o Harley-Davidson Polska na stronie: http://www.harley-davidson.pl.

Źródło: PRO Media House

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764