logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny

  PR 02.12.2023, przeczytano 567 razy
ilustracja

HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/harman-phoenix---nowy%2C-kolorowy-film-fotograficzny,402313,artykul.html

HARMAN Phoenix 200 to pierwsza w historii kolorowa klisza wyprodukowana w całości z emulsji w fabryce w Mobberley, co stanowi znaczący, ale niezwykle ekscytujący kamień milowy.

Jesteśmy tak dobrze znani z naszych filmów czarno-białych, że regularnie pytano nas, dlaczego nie robimy filmów kolorowych”. mówi Greg Summers, dyrektor zarządzający. „Zawsze wierzyliśmy, że to niewykonalne, ale z radością muszę przyznać, że się myliliśmy!

Pod koniec 2022 r. mały zespół otrzymał zadanie tajnego projektu „skunkworks”, mającego na celu sprawdzenie, czy uda mu się zaprojektować, powlekać i wyprodukować kolorową kliszę w brytyjskim zakładzie HARMAN w Mobberley w Cheshire.

Początkowo był to eksperyment mający na celu sprawdzenie, co jest możliwe, ale to, co osiągnęliśmy w tak krótkim czasie, jest dość niezwykłe”. Dodaje Greg.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W rezultacie powstał HARMAN Phoenix, kolorowy film negatywowy o czułości ISO 200 i wyraźnie analogowym wyglądzie. Tworzy obrazy o wysokim kontraście, z mocnym, widocznym ziarnem i mocnymi, żywymi kolorami. Jest dostępny w kasecie z kodem DX na 36 ekspozycji i może mieć czułość od ISO 100 do 400, ale najlepiej radzi sobie przy ISO 200 w dobrym, spójnym oświetleniu, z możliwością halacji.

Uważamy, że nie przypomina to żadnego innego filmu kolorowego dostępnego na rynku”. mówi Giles Branthwaite, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu. „Ponieważ jest to nasz pierwszy film, również zdajemy sobie sprawę, że nie jest idealny, ale społeczność filmowa domaga się wyboru, jeśli chodzi o kolor, i chcemy, żeby wiedzieli, że słuchamy”.

Wiadomość o tym filmie wiąże się ze znaczącymi inwestycjami firmy HARMAN w technologię i jest oznaką ich ciągłego zaangażowania w przyszłość fotografii analogowej.

To dopiero początek kolorowej podróży HARMAN.” Mówi Giles. „Sprzedaż tego filmu pozwoli nam na dalsze inwestycje, udoskonalanie i ulepszanie naszych receptur, możliwości powlekania i technologii kolorów. Naszym celem jest, aby każda nowa produkowana przez nas folia kolorowa stanowiła ulepszenie poprzedniej.”

HARMAN Phoenix 200 jest dostępny od dziś (1 grudnia). Dystrybucją nowego filmu na Polskę zajmuje się firma Zeever, a listę sprzedawców detalicznych można znaleźć na stronie harmanphoto.co.uk

Źródło: Zeever

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764