logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hashares – nowa platforma influencer marketingu

  PR 11.06.2019, przeczytano 841 razy

„Influencer marketing prościej” – takie hasło przyświeca nowo powstałej platformie, łączącej marki ze zweryfikowanymi oraz zasięgowymi twórcami obecnymi w szeroko pojętych mediach społecznościowych. Hashares wspiera Klientów w zakresie realizacji kampanii marketingowych z udziałem influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hashares-%E2%80%93-nowa-platforma-influencer-marketingu,382851,artykul.html

Model działania opiera się na łączeniu produktów dostępnych na platformie z twórcami, zainteresowanymi ich ekspozycją na własnych kanałach społecznościowych. Rolą Hashares jest między innymi kompleksowa weryfikacja wiarygodności i atrakcyjności wizerunkowej influencerów w obszarze jakości followersów, contentu czy engagement rate.

- Stawiamy przede wszystkim na jakość, dopasowanie oraz przejrzyste zasady współpracy. Twórcy zgłaszają się wyłącznie po te produkty, które z ich perspektywy są atrakcyjne. Nieustannie motywujemy ich poprzez punkty i nagrody za zrealizowane akcje. Marki natomiast, dzięki intuicyjnej platformie, mogą być na bieżąco ze statystykami poszczególnych kampanii. Ponadto, Klienci mają prawa do contentu, który powstał w ramach przeprowadzonych akcji, a także samodzielnie decydują o wysokości przyznanego rabatu w oparciu o dedykowany system – mówi Zosia Cichoń, Managing Director w Hashares.

Hashares daje gwarancję zasięgu kampanii, ekspozycji produktów u zweryfikowanych influencerów oraz jasnych i przejrzystych warunków współpracy. Klient, po każdej zrealizowanej akcji, otrzymuje szczegółowy raport, a także prawa do wykorzystania poszczególnych publikacji.

Źródło: Hashares

www.hashares.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764