logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Hashtag in heaven udostępnia reklamodawcom bazę Miss Insta

  PR 15.12.2017, przeczytano 737 razy

W grudniu ruszył Hashtag in heaven, który umożliwia dostęp do ponad tysiąca influencerek w wieku 18 – 24 lata, zarejestrowanych w bazie missinsta.pl, gotowych do współpracy z firmami i tworzenia atrakcyjnych treści dla swoich odbiorców. Codziennie przybywa nowych chętnych, zainteresowanych udziałem w konkursie Miss Insta, w którym co miesiąc ośmioosobowe jury wybiera najpiękniejszą dziewczynę Instagramu. Baza ma ponad 500 tys. wyświetleń dziennie, a influencerki, łącznie - 11 mln followersów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/hashtag-in-heaven-udostepnia-reklamodawcom-baze-miss-insta,34879,artykul.html

Reklamodawcy mają możliwość wyboru konkretnych influencerek, czy też wielu w zależności od kampanii i oczekiwanego zasięgu. Hashtag in heaven gwarantuje całkowitą kontrolę nad procesem związanym z przygotowaniem komunikacji, monitoringiem. Treści influencerek, w zależności od potrzeb marki, są widoczne dla odbiorców w czasie od 3 do 12 miesięcy. Firmy zachowują prawa autorskie do contentu - zdjęcia czy video mogą wykorzystywać w kampaniach w innych mediach. Dzięki współpracy z Hashtag, który jest zarejestrowany w Londynie, firmy mogą zaangażować do kampanii wiele influencerek z całego świata bez żadnych dodatkowych formalności i zweryfikować wykonane przez nie zadania.

- Zamysł współpracy marki z influencerem Instagramu to dopiero początek. Włączenie twórcy internetowego w działanie promocyjne marki wpływa na jej odbiór i popularność produktu. Samo odnalezienie twórcy, który będzie pasował do profilu marki nie jest łatwym zadaniem, a współpraca wiąże się z negocjacjami, podpisaniem umowy, monitorowaniem działań. Hashtag ułatwia ten proces. – podkreśla Jarosław Nowak, Head of Brand - Znajdujemy idealną osobę z określonej kategorii, o odpowiednim zasięgu i liczbie followersów. Zlecamy jej działania promocyjne o ustalonym budżecie, mamy odpowiednie narzędzia, by ją rozliczyć. Po stronie marki jest określenie czasu trwania kampanii, budżetu i wybranie profilu zainteresowań instagramowiczów, resztą zajmujemy się my. No i stawiamy przede wszystkim na kobiety. – opisuje.

Hashtag, nastawiony na osiągnięcie przez klienta jak najlepszego wyniku, współpracuje z Islay, który udostępnia system monitorowania efektywności publikacji internetowych. Dzięki raportowaniu efektywności kampanii w czasie rzeczywistym i badaniu skuteczności konkretnych treści klient może podejmować właściwe decyzje inwestycyjne.

- Instagram to jedno z najbardziej popularnych i wpływowych mediów społecznościowych na świecie; stał się aplikacją must have. Od 7 lat jest na topie i odnotowuje stałe wzrosty - co 4 miesiące przybywa mu 100 milionów użytkowników. Przybywa też marek, które decydują się na włączenie Instagramu do swoich działań reklamowych, w szczególności tych, dla których atrakcyjną grupą docelową są kobiety, bo właśnie one stanowią 72 proc. ogółu użytkowników tej aplikacji. Decydują się na ten model reklamy nawet luksusowe marki. – mówi Tomasz Pruszczyński, prezes zarządu Grupy Medialnej tuPolska – Platforma, która umożliwia reklamodawcom współpracę z influencerkami z Instagramu, w dodatku najpiękniejszymi, to najlepsze narzędzie współczesnego marketingu.

Źródło: Grupa Medialna tuPolska

hashtaginheaven.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polscy konsumenci coraz chętniej korzystają z serwisów streamingowych, a szczególny wzrost popularności, jeśli chodzi o średnią liczbę subskrypcji do platform wideo, widać wśród oglądających w wieku 25-34 lata. W przeliczeniu na osobę Polacy posiadają abonament do średnio ponad dwóch serwisów umożliwiających streaming treści wideo –...
Nowa, urodzinowa sekcja w serwisie Dobreprogramy.pl
Serwis dobreprogramy.pl obchodzi w tym roku 20-lecie działalności. Redakcja  przygotowała specjalną sekcję, w której publikuje treści przenoszące użytkowników w przeszłość. Pokazuje też zmiany, jakie przez ostatnie dwie dekady zaszły na rynku technologii. Z okazji jubileuszu przygotowano też konkurs dla użytkowników.
W Polsat Box oraz w serwisie Polsat Box Go pojawiły się kolejne nowości – cztery nowe kanały w jakości 4K: Love Nature 4K, MyZen TV 4K, Museum TV 4K i Travelxp 4K. W Polsat Box stacje są dostępne dla użytkowników dekoderów 4K od najniższych pakietów (S/Wygodnego), w każdej z trzech technologii: satelitarnej, kablowej IPTV i internetowej OTT z...
Be Healthy Magazine – miesięcznik premium WP Abczdrowie
Redakcja WP abcZdrowie stworzyła nowy lifestylowy miesięcznik premium. Be Healthy Magazine skierowany jest do czytelników ceniących zdrowy styl życia. Pierwszy numer dotyczy picia wody, a każde kolejne wydanie poświęcone będzie i„Be healthy” znaczy tyle, co cieszyć się dobrym zdrowiem. W każdym numerze czytelnicy otrzymają porcję porad na inny temat z zakresu...
Radio Złote Przeboje rozwija swoją podcastową ofertę. Już jutro - w czwartek, 1 grudnia 2022 r. na zloteprzeboje.pl, platformach streamingowych oraz na oficjalnym kanale Radia Złote Przeboje na platformie YouTube pojawi się pierwszy odcinek nowej serii „Lekko, czyli czas na zmiany”, na którą złożą się rozmowy z ekspertami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764