logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Creative Group startuje ze Zwierzozbiórką

  PR 15.03.2023, przeczytano 581 razy
ilustracja

Od wielu lat Polska boryka się z problemem porzuconych zwierząt, które znajdują wsparcie w lokalnych schroniskach. Jednak coraz częściej przepełnione przytułki nie są w stanie same zapewnić odpowiedniej opieki bezdomnym czworonogom. Dlatego Havas Creative Group wspólnie z Fundacją Viva! rozpoczyna inicjatywę pt. „Zwierzozbiórka”, w której pracownicy postanowili przekazać swoje talenty na licytacje. 15 marca wystartowało 9 aukcji, w których można licytować m.in. treningi, dzieła artystyczne, sesję zdjęciową, udział w podcaście, przewodnik, grę terenową, a nawet lekcję fizyki dla opornych! Havasowe talenty są do zdobycia na platformie Allegro. Cały zysk z licytacji zostanie przekazany na wsparcie Schroniska w Korabiewicach. Akcja pro-bono będzie trwała do 22 kwietnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-creative-group-startuje-ze-zwierzozbiorka,399307,artykul.html

Według sondaży1 ponad połowa Polaków (52%) ma zwierzęta domowe. Wraz z początkiem pandemii, wiele osób przygarnęło do swojego domu czworonożnych członków rodziny. Niestety czasy, w których właściciele mogli poświęcić im 100% swojej uwagi, a ich sytuacja finansowa była stabilniejsza, zmieniły się w ciągu ostatnich dwóch lat, przez co zwierzęta nierzadko straciły swój dotychczasowy dom.

Jednym z miejsc, do którego trafiają porzucone zwierzęta, jest schronisko w Korabiewicach, podlegające pod Fundację Viva! Akcja Dla Zwierząt. Zapewnienie podopiecznym odpowiednich warunków do życia, walka o poprawienie ich losu, prowadzenie zakrojonych na szeroką skalę kampanii propagujących etyczne traktowanie zwierząt, to wspólne cele obydwu organizacji. Aby schronisko mogło dalej pomagać, potrzebne jest wsparcie finansowe.

Schronisko jest azylem dla 600 zwierząt, które wymagają wyspecjalizowanej opieki. Pracownicy i wolontariusze realizują potrzeby zwierząt we własnym zakresie, a miesięczne koszty to aż 200 tysięcy złotych. Sytuacja schroniska jest bardzo trudna, ponieważ utrzymuje się wyłącznie dzięki wpłatom rzeczowym i finansowym darczyńców.

- Naszą ambicją w Havas jest tworzenie rozwiązań, które mogą wnieść, pozytywną i przede wszystkim, znaczącą zmianę w życiu marek i konsumentów. Chęć pomocy zwierzętom wyraża nie tylko nasze zaangażowanie społeczne. Jest też szansa na zmianę, która niesie lepsze warunki życia dla zwierząt. Dlatego bardzo gorąco zachęcamy wszystkich do dołączenia do licytacji, na którą talenty przekazali pracownicy Havas Creative Group. Mamy nadzieję, że zbiórka przyniesie jak najwięcej funduszy, dzięki którym, takie miejsca jak Schronisko w Korabiewicach, będą mogły dalej nieść pomoc bezdomnym czworonogom. Mamy również nadzieję, że nasza inicjatywa zainspiruje więcej osób i firm do pomagania. – mówi Dorota Mazur, CEO Havas Creative Group

Akcja rozpoczyna się 15 marca i potrwa do 22 kwietnia. Oferty, które można wylicytować, umieszczone są na portalu Allegro na profilu Fundacji Viva! Cały dochód z akcji zostanie przekazany do Schroniska w Korabiewicach. Do Zwierzozbiórki może dołączyć każdy, poprzez udostępnianie i branie udziału w licytacjach.

Źródło: Havas Creative Group

www.havas.pl

Dodatkowe informacje:

1 Badanie przeprowadził Kantar Public w terminie 7- 13 kwietnia 2017 roku, na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1067 mieszkańców Polski, w wieku co najmniej 15 lat.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764