logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Market inwestuje w partnerstwa z agencją SEOgroup

  PR 06.05.2025, przeczytano 309 razy
ilustracja

Havas Market, agencja Havas Media Network, specjalizująca się w działaniach performance i e-commerce, nawiązała strategiczne partnerstwo z SEOgroup. Współpraca ma na celu wzmocnienie oferty poprzez dostarczenie klientom Havas jeszcze bardziej innowacyjnych i efektywnych rozwiązań z obszaru SEO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-market-inwestuje-w-partnerstwa-z-agencja-seogroup,408659,artykul.html

Zespół Havas Market SEO, działający w strukturach agencji, będzie ściśle współpracował z ekspertami SEOgroup, co umożliwi jeszcze głębszą integrację kompetencji, wymianę wiedzy oraz dostęp do wyspecjalizowanych narzędzi i technologii. Dzięki temu możliwe będzie jeszcze skuteczniejsze łączenie działań SEO z całościową strategią mediową klientów.

Współpraca z wyspecjalizowanymi partnerami, takimi jak SEOgroup, to element strategii Havas Market zakładającej dynamiczne skalowanie usług i elastyczne dopasowanie do potrzeb rynku. Dzięki synergii kompetencji możliwa jest jeszcze większa efektywność operacyjna, wdrażanie innowacji w czasie rzeczywistym oraz osiąganie wymiernych rezultatów biznesowych.

– Partnerstwo z SEOgroup to naturalne rozszerzenie naszych działań w obszarze SEO, spójne zarówno z naszą strategią rozwoju, jak i podejściem do marketingu opartego na wartościach. Nasze filozofie – oparte na tworzeniu meaningful brand experiences – są zbieżne, co znacząco przekłada się na jakość dostarczanych rozwiązań. Dzięki temu nasi klienci zyskują kompleksowe, zintegrowane podejście oraz realny wpływ na rozwój ich biznesu. Podejście, które łączy siły wewnętrzne i zewnętrzne, daje dostęp do najlepszego know-how w branży, co przekłada się na jeszcze lepsze wyniki – komentuje Beata Magdziarz, Chief Officer Digital w Havas Media Network.

– Cieszymy się z powodu rozpoczęcia tej strategicznej dla nas współpracy z Havas Market, która dla obu marek będzie z pewnością krokiem milowym w zakresie rozwoju obszaru SEO. Jej celem jest zapewnienie namacalnych wartości dla klientów, przekładających się bezpośrednio na wzrost ich biznesów – komentuje Michał Herok, Founder & CEO w SEOgroup.

Współpraca z wyspecjalizowanymi partnerami w obszarze digital marketingu pozwala na optymalizację działań i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań w czasie rzeczywistym, co w efekcie daje klientom agencji przewagę, realnie wpływającą na wartość ich biznesu. Działania SEO są w pełni zintegrowane z kompleksową strategią mediową, oznaczając większą spójność działań.

Havas Market w codziennej pracy wykorzystuje unikalny proces strategiczny Havas Media Experience, który obejmuje analizę otoczenia, zdefiniowanie strategii SEO, realizację zadań oraz weryfikację i optymalizację działań, dzięki czemu klienci mogą liczyć na zwiększenie ROI z działań SEO.

Na czele jednostki Havas Market stoją Aleksandra Ślusarska jako Head of Performance Media oraz Tomasz Kwiatkowski w roli Head of E-commerce Operations.

Źródło: Havas Media

www.havas.pl

Dodatkowe informacje:

O SEOGROUP
SEOgroup to niezależna agencja SEO, działająca na rynku od blisko dwóch dekad, oferująca unikalne podejście do optymalizacji widoczności marek w sieci w oparciu o autorską strategię SEO360. Strategia ta łączy zaawansowaną analitykę, audyty techniczne, optymalizację treści i link building w spójną, mierzalną ścieżkę rozwoju, finalnie gwarantując wyniki w umowie. SEOgroup dzieli z Havas Market wspólną filozofię opartą na Meaningful SEO – podejściu, w którym widoczność marki w wyszukiwarkach przekłada się bezpośrednio na jej wartość biznesową. Dzięki tej współpracy Havas Market zyskuje dostęp do najnowszych narzędzi, technologii i wiedzy rynkowej, co wzmacnia możliwości realizacyjne i zapewnia klientom przewagę konkurencyjną w dynamicznie zmieniającym się środowisku digital. Agencją SEOgroup zarządza Michał Herok.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polak opakowuje wiedeński Ringturm
W tym roku wieżowiec Ringturm stoi pod znakiem Polski: krakowski artysta Marcin Maciejowski opakowuje biurowiec pracą „Linking Tales”. Na parterze można bezpłatnie obejrzeć wystawę „Modernizm w Krakowie”.
Kampania „Own the Moment”: Hisense sponsorem FIFA Club World Cup 2025
Firma Hisense rozpoczęła nową kampanię marketingową, której hasło przewodnie „Own the Moment” (łap chwile) zwraca naszą uwagę na to, jak poprzez wspólne doświadczenia - takie jak oglądanie wyczekiwanych Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 FIFA Club World Cup 2025 - możemy zbliżyć się do siebie i czerpać większą radość z życia....
Przepis na dezinformację w kampanii edukacyjnej Ministerstwa Cyfryzacji
Szczypta prawdy, przerobione zdjęcie, całość doprawiona strachem - to najprostszy "przepis na dezinformację". Pod takim właśnie tytułem Ministerstwo Cyfryzacji uruchomiło nową kampanię edukacyjną, aby przeciwdziałać dezinformacji. Składa się na nią cykl edukacyjnych filmów, które w przystępny sposób opwiadają o mechanizmach i skutkach...
Kondycja content marketingu 2025
Marketerzy inwestujący w content marketing chcą płacić więcej za jakość treści i uwagę użytkownika, a nie za ilość dostarczonych materiałów – wynika z nowego raportu Stowarzyszenia Content Marketing Polska pod honorowym patronatem IAB Polska i DIMAQ. Spowoduje to wzrost znaczenia ekonomii uwagi i roli tzw. Super Userów.
AdEx - Reklama online z wysokim wzrostem w roku 2024
W roku 2024 roku rynek reklamowy cyfrowej, dzięki dynamice wzrostu na poziomie 20%, przekroczył wartość 9,5 mld zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764