logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Market startuje na polskim rynku i poszerza kompetencje Havas Media Group w zakresie e-commerce

  PR 01.09.2022, przeczytano 250 razy
ilustracja

Z początkiem września Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko lidera polskiego oddziału Havas Market, będącego częścią międzynarodowej sieci agencji E-commerce należącej do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-market-startuje-na-polskim-rynku-i-poszerza-kompetencje-havas-media-group-w-zakresie-e-commerce,397056,artykul.html

Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko Head of E- commerce Operations i stanął na czele Havas Market (wcześniej na polskim rynku Havas E-commerce), jednostki znajdującej się w globalnej sieci agencji e-commerce Havas Media Group. Havas Market oferuje kompleksowe podejście do e-commerce, począwszy od strategii i produkcji, w obszarze Direct to Consumer, Social & Content Commerce, zaawansowane usługi analityczne, w tym integracje systemów bazodanowych, optymalizację efektywności kampanii typu performance czy wręcz działań na własnym sklepie, przez bezpośrednią sprzedaż na wybranych marketplace’ach, w tym Amazon, Allegro, Shopee, Erli, Empik i wiele innych. Kwiatkowski to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze e-commerce i marketingu. Ekspertyzę budował pracując zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych firm. Ostatnio jako dyrektor w takich agencjach jak Proomni czy G22 oraz po stronie klienta w Glosel sp. z o.o. (taniaksiazka.pl i bee.pl) czy bdsklep.pl, gdzie miał okazję zarządzać zespołami E-commerce i marketingu. Międzynarodowe doświadczenie zdobywał pracując w Dubaju dla JWT Dubai jako Regional Account Director. Wcześniej związany z Publicisem oraz Leo Burnett, gdzie pracował dla klientów z rożnych kategorii, m.in. Żywiec, Pekao SA, Kraft, Alfa Romeo, Samsung, HSBC, Orange, Wyborowa SA, Hortex, Grupa Onet czy 3M. Tomasz Kwiatkowski będzie raportował do Chief Digital Officer, Beaty Magdziarz.

– Tomek jest świetnym ekspertem z imponującą wiedzą i doświadczeniem w obszarze nie tylko e-commerce, ale postrzegania perspektywy biznesu, co stanowi dodatkową wartość dla klientów Havas. Jestem przekonana, że dzięki tym możliwościom oraz znakomitemu zespołowi ekspertów będziemy w stanie skalować Havas Market oraz tworzyć najbardziej znaczące doświadczenia dla konsumentów – Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Group.

Havas Market to jednostka skupiająca i poszerzająca kompetencje digital i e-commerce w ramach Havas Media Group. Usługa zapewni markom strategiczną i kompleksową ofertę usług e-commerce, co jest kluczowe przy obecnym wzroście znaczenia sprzedaży internetowej. Havas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to nowa marka na rynku polskim, natomiast w ramach struktur globalnych Havas Media Group, ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach, co pozwala na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych, jak narzędzia Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights, dedykowane e-commerce i marketplace.

– Wprowadzając Havas Market mamy szanse oferować kompleksowe rozwiązania dla E-Commerce i Retail oraz wspierać marki w podejmowaniu efektywnych decyzji biznesowych. Oferta Havas Market wzmacnia i rozwija nasze dotychczasowe możliwości, ale przede wszystkim zapewnia podnoszenie kwalifikacji ekspertów Havas Media Group, zapewniając tym samym naszym klientom kompleksowe i zintegrowane doświadczenie Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Petgram przejmie portal Petopo.com
Startup Petgram S.A. - twórca aplikacji dedykowanej miłośnikom zwierząt, połączonej z obrożą wyposażoną w lokalizator GPS dla psów i kotów, przejmie właściciela portalu Petopo.com, którego misją jest pomoc czworonogom w znalezieniu kochających domów oraz edukacja i doradztwo w zakresie opieki nad nimi. Spółka już podpisała umowę...
Influencerzy tworzą nowe kolekcje ubrań
Twórcy internetowi z agencji Ten Fajny Management (TFM) zaprojektowali unikatowe kolekcje ubrań dla swoich fanów. Koszulki będące częścią kampanii “Always Love” skrywają uniwersalne, ważne dla młodych ludzi, wartości. Z kolei farba neonu z serii “Neon Limited” jest nanoszona ręcznie przez influencera już po złożonym przez klienta zamówieniu.
Warner Bros. Discovery nabyło prawa do transmisji mistrzostw świata w lekkoatletyce na 45 rynkach w Europie, w tym w Polsce! Najważniejsze lekkoatletyczne wydarzenie 2023 roku rozegrane zostanie w Budapeszcie od 19 do 27 sierpnia.
18 listopada do oferty serwisu streamingowego CANAL+ online włączono ogólnodostępne kanały TVP 1 i TVP 2. Kanały są dostępne dla wszystkich subskrybentów CANAL+ online bez względu na posiadany pakiet. Tym samym subskrybenci CANAL+ online będą mogli śledzić w serwisie rozpoczynający się niebawem mundial w Katarze, który będzie transmitowany na kanałach...
Dziennikarze eDziecko.pl, najpopularniejszego polskiego serwisu dla rodziców, spędzili kilka dni w malutkiej miejscowości Bräcke w Szwecji, aby sprawdzić, jak wygląda tamtejsza podstawówka. Efektem tej wizyty jest seria artykułów oraz reportaż wideo, które redakcja prezentuje w specjalnej oprawie graficznej na stronie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764