Z początkiem września Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko lidera polskiego oddziału Havas Market, będącego częścią międzynarodowej sieci agencji E-commerce należącej do Havas Media Group.
Tomasz Kwiatkowski objął stanowisko Head of E- commerce Operations i stanął na czele Havas Market (wcześniej na polskim rynku Havas E-commerce), jednostki znajdującej się w globalnej sieci agencji e-commerce Havas Media Group. Havas Market oferuje kompleksowe podejście do e-commerce, począwszy od strategii i produkcji, w obszarze Direct to Consumer, Social & Content Commerce, zaawansowane usługi analityczne, w tym integracje systemów bazodanowych, optymalizację efektywności kampanii typu performance czy wręcz działań na własnym sklepie, przez bezpośrednią sprzedaż na wybranych marketplace’ach, w tym Amazon, Allegro, Shopee, Erli, Empik i wiele innych. Kwiatkowski to ekspert z wieloletnim doświadczeniem w obszarze e-commerce i marketingu. Ekspertyzę budował pracując zarówno dla lokalnych, jak i międzynarodowych firm. Ostatnio jako dyrektor w takich agencjach jak Proomni czy G22 oraz po stronie klienta w Glosel sp. z o.o. (taniaksiazka.pl i bee.pl) czy bdsklep.pl, gdzie miał okazję zarządzać zespołami E-commerce i marketingu. Międzynarodowe doświadczenie zdobywał pracując w Dubaju dla JWT Dubai jako Regional Account Director. Wcześniej związany z Publicisem oraz Leo Burnett, gdzie pracował dla klientów z rożnych kategorii, m.in. Żywiec, Pekao SA, Kraft, Alfa Romeo, Samsung, HSBC, Orange, Wyborowa SA, Hortex, Grupa Onet czy 3M. Tomasz Kwiatkowski będzie raportował do Chief Digital Officer, Beaty Magdziarz.
– Tomek jest świetnym ekspertem z imponującą wiedzą i doświadczeniem w obszarze nie tylko e-commerce, ale postrzegania perspektywy biznesu, co stanowi dodatkową wartość dla klientów Havas. Jestem przekonana, że dzięki tym możliwościom oraz znakomitemu zespołowi ekspertów będziemy w stanie skalować Havas Market oraz tworzyć najbardziej znaczące doświadczenia dla konsumentów – Beata Magdziarz, Chief Digital Officer, Havas Media Group.
Havas Market to jednostka skupiająca i poszerzająca kompetencje digital i e-commerce w ramach Havas Media Group. Usługa zapewni markom strategiczną i kompleksową ofertę usług e-commerce, co jest kluczowe przy obecnym wzroście znaczenia sprzedaży internetowej. Havas Market (wcześniej Havas E-Commerce) to nowa marka na rynku polskim, natomiast w ramach struktur globalnych Havas Media Group, ma swoje oddziały już w kilkunastu krajach, co pozwala na zwinną wymianę wiedzy, doświadczenia oraz stosowanie gotowych rozwiązań technologicznych, jak narzędzia Havas Market Forecast czy Havas Market Retail Insights, dedykowane e-commerce i marketplace.
– Wprowadzając Havas Market mamy szanse oferować kompleksowe rozwiązania dla E-Commerce i Retail oraz wspierać marki w podejmowaniu efektywnych decyzji biznesowych. Oferta Havas Market wzmacnia i rozwija nasze dotychczasowe możliwości, ale przede wszystkim zapewnia podnoszenie kwalifikacji ekspertów Havas Media Group, zapewniając tym samym naszym klientom kompleksowe i zintegrowane doświadczenie – Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group
Źródło: Havas Media Group