logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media dla Bezokularow.pl

  PR 03.01.2019, przeczytano 412 razy
ilustracjastrzałka

W ramach wygranego przetargu agencja mediowa Havas Media Group wzbogaciła swoje portfolio o nowego klienta, serwis bezokularow.pl. Dom mediowy Havas Media będzie obsługiwał markę w zakresie zakupu powierzchni mediowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-dla-bezokularow.pl,380674,artykul.html

Bezokularow.pl to sklep internetowy mający w swojej ofercie szeroką gamę soczewek kontaktowych i akcesoriów z szybką dostawą door to door. Dodatkowym atutem sklepu jest aplikacja mobilna, która pozwala w łatwy sposób zamówić soczewki, jak również umożliwia przejrzenie historii zamówień czy dołączenie do programu lojalnościowego marki.

W ramach nawiązanej współpracy, dom mediowy Havas Media jest odpowiedzialny za zakup czasu reklamowego dla kampanii telewizyjnych marki. Umowa została sporządzona na czas nieokreślony.

Wraz z początkiem stycznia ruszyła pierwsza kampania telewizyjna bezokularow.pl. Jej celem jest dotarcie z ofertą do szerszej grupy odbiorców oraz budowanie świadomości marki na polskim rynku.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764