logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media dla wydawnictwa RBA

  PR 13.02.2020, przeczytano 155 razy

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową wydawnictwa RBA. Marka startuje z kampanią promującą kolekcję Minerały Świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-dla-wydawnictwa-rba,385660,artykul.html

Od lutego 2020 r. Havas Media obsługuje mediowo hiszpańskie wydawnictwo RBA. W ramach nawiązanej współpracy startuje kampania promująca kolekcję Minerały Świata, która została przygotowana w partnerstwie z National Geographic. Kampania, opierająca się na spotach 10’’ i 15’’, potrwa w dniach 19-29 lutego i będzie prowadzona na antenach TVN, Polsatu oraz w stacjach tematycznych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada Albiñana Films i Studio Zet.

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Puma: Wulkaniczny krajobraz na koszulkach reprezentacji Islandii
Firma PUMA prezentuje najnowsze stroje domowe Islandzkiej Federacji Piłkarskiej na sezon 2020/21, w którym zagrają: męska i damska drużyna seniorów oraz wszystkie reprezentacje młodzieżowe. Widniejący na koszulce wzór jest symbolicznym przedstawieniem absolutnie wyjątkowego krajobrazu Islandii, którego charakterystycznym elementem są bazaltowe formacje skalne wulkanicznego...
Coca-Cola z pierwszą kampanią od czasu lockdownu: Otwarci jak nigdy
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego poruszający manifest.
Insignia powiększa zespół o nowego New Business Managera
Do agencji dołączył Bartłomiej Gębala. Doświadczony handlowiec będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych Klientów dla rozwijającego się działu mediowego.
Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764