logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media dla wydawnictwa RBA

  PR 13.02.2020, przeczytano 84 razy

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową wydawnictwa RBA. Marka startuje z kampanią promującą kolekcję Minerały Świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-dla-wydawnictwa-rba,385660,artykul.html

Od lutego 2020 r. Havas Media obsługuje mediowo hiszpańskie wydawnictwo RBA. W ramach nawiązanej współpracy startuje kampania promująca kolekcję Minerały Świata, która została przygotowana w partnerstwie z National Geographic. Kampania, opierająca się na spotach 10’’ i 15’’, potrwa w dniach 19-29 lutego i będzie prowadzona na antenach TVN, Polsatu oraz w stacjach tematycznych. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media, za kreację odpowiada Albiñana Films i Studio Zet.

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawa: wojewoda unieważnia uchwałę krajobrazową
Reklamoza w Warszawie na razie zostaje, a uporządkowanie przestrzeni miejskiej odwlecze się w czasie. Przegłosowana w styczniu warszawska uchwała krajobrazowa została unieważniona przez Konstantego Radziwiłła – wojewodę mazowieckiego.
Zmiany organizacyjne w Igepa Polska
Od 16 marca 2020 roku następuje zmiana na stanowisku Prezesa Zarządu Igepa Polska, Spółki będącej jednym z czołowych dystrybutorów papierów poligraficznych, podłoży do opakowań, papierów biurowych oraz materiałów dla reklamy.
Branżę kosmetyczną czeka rewolucja opakowaniowa
Producenci kosmetyków stopniowo zmieniają swoje podejście do opakowań. Coraz częściej zamieniają stosowany plastik na w pełni przetwarzalny lub na tekturę, drewno lub szkło. Starają się „odchudzać” opakowania, żeby były mniej kłopotliwe w transporcie. Takie działania to przede wszystkim efekt troski o środowisko, ale wymuszają je także unijne zmiany prawne...
Do zespołu kreacji agencji Digital Kingdom dołączył Jakub Lewandowski poprzednio związany z RED8 Digital (Dentsu Aegis Network)
Hasła reklamowe: roboty lepsze od copywriterów?
Chatboty zapewniają konsumentom możliwość całodobowego kontaktu z usługodawcą, a algorytmy sztucznej inteligencji już dziś tworzą skuteczniejsze hasła reklamowe niż człowiek. Jednak na razie wdrożenie rozwiązań z zakresu SI wiąże się z wysokim kosztem inwestycyjnym. Na taki mogą sobie pozwolić tylko najbogatsze firmy. Sztuczna inteligencja najprawdopodobniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764