logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group i Ministry of Creativity z ofertą Online Experience

  PR 20.04.2020, przeczytano 355 razy

Havas Sports & Entertainment (Havas Media Group) i agencja Ministry of Creativity łączą siły we wspólnym kreatywnym projekcie i startują z ofertą Online Experience.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-group-i-ministry-of-creativity-z-oferta-online-experience,386648,artykul.html

Pandemia koronawirusa zmienia krajobraz w wielu branżach, także w obszarze szeroko pojętej branży MICE. Wychodząc naprzeciw sytuacji i oczekiwaniom klientów Havas Sports & Entertainment, jednostka zajmująca się projektami specjalnymi w agencji mediowej Havas Media Group, łączy siły z agencją event & live marketing z wieloletnim doświadczeniem na rynku Ministry of Creativity. Wykorzystując ekspertyzę i bogate doświadczenie, dwie agencje członkowskie Klubu Agencji Eventowych przy Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR, stworzyły projekt kreatywny Online Experience, w ramach którego oferują klientom organizację oraz wsparcie kreatywne przy takich wydarzeniach online jak konferencje, spotkania, warsztaty czy eventy.

Wydarzenia online pozwalają zachować standardy eventowe, a przeniesienie ich do świata cyfrowego wzbogaca je o najnowocześniejsze technologie audiowizualne przy jednoczesnej redukcji kosztów. Wspólna oferta Havas Sports & Entertainment i Ministry of Creativity zakłada wsparcie kreatywne, technologiczne, mediowe i social mediowe.

– W obecnej sytuacji o klasycznych eventach na razie nie ma mowy, ale przecież klienci prowadzą działania marketingowe i stale szukają możliwości dotarcia do swoich obecnych i potencjalnych konsumentów – podkreśla Aleksandra Marciniak, Head of Havas Sports & Entertainment w Havas Media Group. – Postanowiliśmy więc, bazując na naszych wspólnych doświadczeniach, zaoferować usługę, która pozwoli na ciekawe działania, przy jednoczesnym wykorzystaniu obecnych możliwości technicznych. Głęboko wierzymy, że kompetencje HSE i Ministry of Creativity – od kreacji i realizacji niesamowitych wydarzeń po ich połączenie z całą strategią mediową i komunikacyjną – pozwolą na uszycie atrakcyjnych propozycji na miarę potrzeb i możliwości naszych klientów.

– Czasem najlepsze rozwiązania powstają w najmniej spodziewanych okolicznościach – zauważa Mariusz Nowak, CEO Ministry of Creativity. – Zawsze byłem pod dużym wrażeniem pomysłów i realizacji HSE, wiec możliwość połączenia naszych eventowych kompetencji, była dla mnie idealnym pomysłem na zaoferowanie klientom jeszcze lepszych rozwiązań. Online Experience, to wyjątkowa mieszanka doświadczenia mediowego, event i live experience oraz digital. Razem jesteśmy w stanie wykreować i zrealizować każde, nawet najbardziej skomplikowane wydarzenie online.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764