logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group i Quattro por Quattro partnerami EFNI

  PR 27.09.2016, przeczytano 429 razy

Havas Media Group i Quattro por Quattro są partnerami wspierającymi międzynarodową konferencję Europejskie Forum Nowych Idei, która rozpoczyna się w Sopocie w środę, 28 września. Agencje wspólnie odpowiadają za strategiczne wsparcie reklamowe i mediowe tegorocznej edycji wydarzenia, której hasłem przewodnim jest „Przyszłość pracy. Realia, marzenia i mrzonki”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-group-i-quattro-por-quattro-partnerami-efni,30041,artykul.html

W ramach zaplanowanej współpracy, przedstawiciele agencji: Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media oraz Anna Ambroziak, członek zarządu Quattro por Quattro będą uczestniczyć w panelu dyskusyjnym o milenialsach: Terminator kontra Niezniszczalni. Czy milenialsi są zarządzalni? Tematyka panelu będzie dotyczyć miejsca pokolenia milenialsów we współczesnym świecie, ich spojrzenia na rynek pracy i konieczności zmiany narracji i otwarcia się firm na to młode pokolenie, które – wg prognoz – w 2025 r. będzie stanowić aż 75 proc. światowej siły roboczej.

Paneliści, wśród których znajdą się także Jolanta Musielak, członek zarządu, Volkswagen Poznań oraz Manuel Rougeron, prezes zarządu, nc+, będą poruszać takie kwestie:

  • Firma 3.0. Ilu milenialsów uniesie? Od jakiego szefa młodzi nie odejdą?
  • Pokolenie 60 lajków na minutę. Czy potrafią oprzeć się fantomowym relacjom?
  • User Generated Content = śmierć mediów, marketingowców i copywriterów?

Na potrzeby konferencji, Socialyse – wyspecjalizowana w komunikacji w social media – jednostka Havas Media Group stworzy social newsroom. Dzięki niemu, wszyscy zainteresowani konferencją będą mogli na bieżąco śledzić przebieg całego wydarzenia i jego treści w kanałach społecznościowych.

Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowe spotkanie dyskusyjne środowisk biznesowych na temat przyszłości Europy i jej gospodarki, postrzeganych w szerokim, globalnym kontekście. Jest organizowane od 2011 r. przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, Miastem Sopot oraz polskimi i międzynarodowymi firmami i instytucjami.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764