Havas Media Group i Quattro por Quattro są partnerami wspierającymi międzynarodową konferencję Europejskie Forum Nowych Idei, która rozpoczyna się w Sopocie w środę, 28 września. Agencje wspólnie odpowiadają za strategiczne wsparcie reklamowe i mediowe tegorocznej edycji wydarzenia, której hasłem przewodnim jest „Przyszłość pracy. Realia, marzenia i mrzonki”.
W ramach zaplanowanej współpracy, przedstawiciele agencji: Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media oraz Anna Ambroziak, członek zarządu Quattro por Quattro będą uczestniczyć w panelu dyskusyjnym o milenialsach: Terminator kontra Niezniszczalni. Czy milenialsi są zarządzalni? Tematyka panelu będzie dotyczyć miejsca pokolenia milenialsów we współczesnym świecie, ich spojrzenia na rynek pracy i konieczności zmiany narracji i otwarcia się firm na to młode pokolenie, które – wg prognoz – w 2025 r. będzie stanowić aż 75 proc. światowej siły roboczej.
Paneliści, wśród których znajdą się także Jolanta Musielak, członek zarządu, Volkswagen Poznań oraz Manuel Rougeron, prezes zarządu, nc+, będą poruszać takie kwestie:
- Firma 3.0. Ilu milenialsów uniesie? Od jakiego szefa młodzi nie odejdą?
- Pokolenie 60 lajków na minutę. Czy potrafią oprzeć się fantomowym relacjom?
- User Generated Content = śmierć mediów, marketingowców i copywriterów?
Na potrzeby konferencji, Socialyse – wyspecjalizowana w komunikacji w social media – jednostka Havas Media Group stworzy social newsroom. Dzięki niemu, wszyscy zainteresowani konferencją będą mogli na bieżąco śledzić przebieg całego wydarzenia i jego treści w kanałach społecznościowych.
Europejskie Forum Nowych Idei to międzynarodowe spotkanie dyskusyjne środowisk biznesowych na temat przyszłości Europy i jej gospodarki, postrzeganych w szerokim, globalnym kontekście. Jest organizowane od 2011 r. przez Konfederację Lewiatan we współpracy z BUSINESSEUROPE, Miastem Sopot oraz polskimi i międzynarodowymi firmami i instytucjami.
Źródło: Havas Media Group