logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group powołuje DBI

  PR 18.04.2018, przeczytano 195 razy

Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-group-powoluje-dbi,36192,artykul.html

DBI to zespół doświadczonych diagnostów zajmujących się danymi, którzy doradzają klientowi w zrozumieniu pełnej wartości potencjału digitalowego ich firmy. Jednostka, na czele której stoi Wiola Łada-Szewczenko, wykorzystując analitykę oraz narzędzia data driven marketingu, wydobywa insighty służące do optymalizacji biznesu klienta oraz tworzenia strategii marketingowych.

– Dane i technologia mają szczególne znaczenie w komunikacji marek. Ich zbieranie i przetwarzanie stanowi wyzwanie dla marketerów z uwagi na między innymi silosową budowę struktur większości firm. DBI to zespół 8 ekspertów z zakresu analityki, ekonometrii, implementacji technologicznej. Jako specjaliści posiadający różnorodne doświadczenie budujemy dla naszych klientów zintegrowany ekosystem danych generowanych przez markę i tworzonych o marce – mówi Wiola Łada-Szewczenko, Head of DBI w Havas Media Group.

– Wraz ze startem DBI wkraczamy w nowy obszar biznesowy, poszerzamy kompetencje digitalowe całej grupy, a co za tym idzie portfel usług konsultingowych opartych na analizie danych. Na bieżąco obserwujemy rynek i dostosowujemy się do jego wymogów, widzimy, że klienci oczekują pomocy w zarządzaniu danymi i w całym procesie transformacji technologiczno-digitalowej swojego biznesu. Bardzo ważne jest dla nas w związku z tym wspieranie marek i zwiększanie ich rentowności, m.in. dzięki zdefiniowaniu potrzeb w zakresie gromadzenia danych, określeniu optymalnego sposobu ich zbierania, a następnie wdrażaniu rozwiązań i konkretnych narzędzi – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polacy spędzają rocznie średnio miesiąc w internecie
Przeciętny Polak spędza w ciągu roku w internecie ponad 760 godzin, czyli cały miesiąc – wynika z badań Gemiusa. Zdecydowana większość pozostaje online nawet w trakcie letnich wakacji. Niehigieniczne korzystanie z technologii cyfrowych połączone z przebodźcowaniem i nadmiarem informacji powoduje, że mózg nie jest w stanie efektywnie odpoczywać. Można to jednak...
Nowa aplikacja mobilna Rock Radia
Możliwość słuchania najlepszych rockowych utworów i ciekawych audycji, a do tego informacje o konkursach i akcjach specjalnych - to wszystko zapewnia nowa aplikacja Rock Radia. Dzięki niej posiadacze urządzeń z systemem Android i - po raz pierwszy - iOS mogą włączyć program stacji na żywo w każdym miejscu, w którym mają dostęp do sieci internetowej.
Auto Świat Classic – Legendy PRL
W środę, 26 czerwca w sprzedaży pojawił się nowy katalog Auto Świat Classic – Legendy PRL. Zostaną w nim zaprezentowane samochody, którymi jeździli Polacy 30 lat temu na przełomie lat 80. i 90.
Cięcie zasięgów: Jak Facebook udaje, że (nie)walczy z deepfake'ami
„Wyobraźcie to sobie przez chwilę: jeden człowiek posiadający całkowitą kontrolę nad skradzionymi danymi miliardów ludzi, wszystkimi ich sekretami, życiem, przyszłością…” – mówi Mark Zuckerberg na sfałszowanym nagraniu, które opublikował na portalu brytyjski artysta Bill Posters jako część promocji projektu...
Netia wzbogaciła dzisiaj (18 czerwca) swoją ofertę TV o cztery kolejne kanały: TVN Fabuła HD, NTL Radomsko, Discovery Life HD, Food Network HD. Jakość dwóch innych popularnych pozycji została podniesiona do HD. Po zmianach oferta TV Netii składa się z 221 kanałów, w tym 132 w jakości HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764