logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group powołuje DBI

  PR 18.04.2018, przeczytano 188 razy

Havas Media Group powołało nową jednostkę analityczną DBI (Data Business Intelligence) wyspecjalizowaną w diagnozie potrzeb klientów w zakresie danych, wykorzystując do tego autorskie narzędzie modelowania stopnia dojrzałości organizacji w agregacji i przetwarzaniu danych – „Data Mature Profile”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-group-powoluje-dbi,36192,artykul.html

DBI to zespół doświadczonych diagnostów zajmujących się danymi, którzy doradzają klientowi w zrozumieniu pełnej wartości potencjału digitalowego ich firmy. Jednostka, na czele której stoi Wiola Łada-Szewczenko, wykorzystując analitykę oraz narzędzia data driven marketingu, wydobywa insighty służące do optymalizacji biznesu klienta oraz tworzenia strategii marketingowych.

– Dane i technologia mają szczególne znaczenie w komunikacji marek. Ich zbieranie i przetwarzanie stanowi wyzwanie dla marketerów z uwagi na między innymi silosową budowę struktur większości firm. DBI to zespół 8 ekspertów z zakresu analityki, ekonometrii, implementacji technologicznej. Jako specjaliści posiadający różnorodne doświadczenie budujemy dla naszych klientów zintegrowany ekosystem danych generowanych przez markę i tworzonych o marce – mówi Wiola Łada-Szewczenko, Head of DBI w Havas Media Group.

– Wraz ze startem DBI wkraczamy w nowy obszar biznesowy, poszerzamy kompetencje digitalowe całej grupy, a co za tym idzie portfel usług konsultingowych opartych na analizie danych. Na bieżąco obserwujemy rynek i dostosowujemy się do jego wymogów, widzimy, że klienci oczekują pomocy w zarządzaniu danymi i w całym procesie transformacji technologiczno-digitalowej swojego biznesu. Bardzo ważne jest dla nas w związku z tym wspieranie marek i zwiększanie ich rentowności, m.in. dzięki zdefiniowaniu potrzeb w zakresie gromadzenia danych, określeniu optymalnego sposobu ich zbierania, a następnie wdrażaniu rozwiązań i konkretnych narzędzi – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO, Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Srebro dla AMS w konkursie Innovation 2019 za „Zielone przystanki”
Zespół AMS ponownie został nagrodzony w konkursie INNOVATION - tym razem otrzymał SREBRO za "Zielone przystanki", czyli proekologiczny krakowski projekt zrealizowany w 2018 r.
Adocean z planowaniem kampanii w oparciu o demograf
Gemius wprowadza nową funkcjonalność do narzędzia AdOcean. Adserwer ten, jako jeden z nielicznych oferuje dane zasięgowe oraz demograficzne, a także informacje o współoglądalności kampanii na różnych urządzeniach. Dzięki temu możliwe staje się planowanie kampanii w oparciu o demografię użytkowników.
„Gazeta Wyborcza” wraz z europejskimi dziennikami zakłada Sonar Europe
Redakcja „Gazety Wyborczej” łączy siły z zespołami „Le Soir”, „Le Figaro” i „El Pais”, tworząc nowy projekt medialny Sonar Europe. Dzięki współpracy dzienników, zainaugurowanej w marcu br., powstawać będą atrakcyjne, multimedialne materiały oparte na danych, dotyczące wielu tematów i pokazujące wiele...
Wielkanocna premiera w HGTV Home & Garden
Para w domu, para w pracy, para w remont! Małżeństwo pracujące razem to nie jest dobry pomysł?! Nic bardziej mylnego! Mirella i Marcin to duet idealny. Ona jest projektantką wnętrz z wieloma nietuzinkowymi pomysłami. On sprawia, że jej wyobrażenia stają się rzeczywistością. Wspólnie radzą sobie ze wszystkimi przeszkodami. Nierówne ściany, rozpadające się meble czy wadliwe...
Nowe kanały w WP Pilot, wśród nich CNN i Cartoon Network
Do oferty WP Pilot, platformy umożliwiającej oglądanie telewizji online, dołączyło sześć nowych kanałów. Cztery z nich należą do grupy WarnerMedia: CNN International, Cartoon Network, Boomerang, TNT. Użytkownicy WP Pilot mogą oglądać również Tele5 oraz Polonia1.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764