logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group powołuje Havas Story Plantation

  PR 02.06.2017, przeczytano 451 razy

W Havas Media Group powstała nowa, interdyscyplinarna jednostka Havas Story Plantation, która  zajmuje się planowaniem strategii treści (kontent) w oparciu o własne badania. Zespół Havas Story Plantation współpracuje ze specjalistami z Havas Warsaw i Havas PR, którzy zajmują się tworzeniem treści (kontent).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-group-powoluje-havas-story-plantation,32705,artykul.html

Metodologia Havas Story Plantation bazuje na danych z unikatowego, jednoźródłowego badania Havas Soil dotyczącego nawyków w konsumpcji szeroko pojętych treści przez odbiorców. Dzięki temu tworzone strategie komunikacyjne odpowiadają na preferencje konsumentów dotyczące roli treści w poszczególnych aspektach ich życia.

– Havas Story Plantation powstało z potrzeby jak najlepszego poznania i określenia konsumenta pod kątem treści, które go zaangażują. Wnioski z badania Havas Soil, utwierdzają nas w przekonaniu, że wiedza w tym obszarze jest wciąż znikoma – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Havas Soil, będące podwaliną nowej jednostki w strukturze Havas Media Group, bada konsumenckie preferencje dotyczące treści w poszczególnych aspektach życia takich jak zdrowie, rodzina czy praca. Badanie daje również odpowiedź, jakie są motywacje w poszukiwaniu treści (rozrywka, emocje, edukacja etc.) oraz które touchpointy pasują do poszczególnego typu treści.

– Havas Story Plantation jest kontynuacją filozofii Meaningful Brands, badania które analizowało oczekiwania konsumentów w stosunku do kategorii i marek oraz ich roli w ich życiu. Havas Story Plantation w badaniu Havas Soil analizuje motywacje i potrzeby ludzi w stosunku do treści we wszystkich mediach. 61 proc. respondentów twierdzi, że tak długo jak długo treść jest nich interesująca, nie obchodzi ich czy została stworzona przez markę czy nie. Kluczem zatem do angażującej  komunikacji jest zrozumienie specyfiki zainteresowań odbiorców kontentu. Jest to zupełnie nowe podejście na rynku polskim, które pozwala nam doradzać klientom zarówno na poziomie insightów, targetowania, strategii komunikacji jak i pomiaru efektywności marketingu treści, we wszystkich mediach na podstawie danych – komentuje Alicja Cybulska, koordynator projektu w Havas Media Group.

Projekt Havas Story Plantation wystartował z początkiem czerwca, a wnioski płynące z badania Havas Soil zostaną przedstawione podczas Forum IAB 8 czerwca. Pracę nowoutworzonej jednostki będzie koordynować Alicja Cybulska, Strategy Director w Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764