logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group powołuje Havas X

  PR 18.01.2019, przeczytano 642 razy

Z początkiem 2019 r. Havas Media Group przekształciło 18 Havas Warsaw w nową jednostkę Havas X, łączącą najnowsze rozwiązania technologiczne z mediami. Na jej czele stanął Michał Lutostański.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-group-powoluje-havas-x,380846,artykul.html

Havas X to nowa jednostka, która powstała z przekształcenia 18 Havas Warsaw i specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań komunikacyjnych na styku najnowszych narzędzi technologicznych z mediami. Na jej czele stanął Michał Lutostański jako Head of Havas X. Tym samym zastąpił on na stanowisku Dominika Komara, który rozstał się z firmą.

Misją Havas X jest rozwój innowacyjnych produktów i usług, które wnoszą nową wartość w istniejący ekosystem medialny i łączą ludzi oraz marki w duchu filozofii meaningful, realizowanej przez Havas Media Group. Do głównych zadań Havas X należy pozyskiwanie i rozwój narzędzi technologicznych poprzez współpracę ze startupami oraz dostawcami gotowych rozwiązań. Bardzo istotnym aspektem tego obszaru jest współpraca z akceleratorami oraz funduszami VC w zakresie wyszukiwania rozwiązań o największym potencjale. Dzięki wykorzystaniu globalnego, sieciowego know-how oraz najlepszych praktyk rynkowych, Havas X ma łączyć kreatywność z wiedzą technologiczną w celu tworzenia rozwiązań komunikacyjnych szytych na miarę i zgodnych z oczekiwaniami klientów.

Michał Lutostański, który objął stanowisko Head of Havas X, posiada wieloletnie doświadczenie we wdrażaniu projektów technologicznych, budowaniu modeli biznesowych oraz strategii marketingowo-sprzedażowych w oparciu o potrzeby klientów oraz aktualne trendy rynkowe. Swoje kompetencje zdobywał w spółkach z Grupy Netia, TomTom oraz Vienna Insurance Group. W latach 2015-2017 kierował pracami Laboratorium Innowacji Grupy PZU. Michał był m.in. współautorem narzędzia do obsługi osób głuchych i niedosłyszących w oddziałach PZU, polegającego na trójstronnym połączeniu wideo z konsultantem w języku migowym. Rozwiązanie w 2018 roku zdobyło nagrodę Efma-Accenture Innovation in Insurance Awards w kategorii „Customer Experience & Engagement”.

– Havas X to połączenie najlepszych praktyk rynkowych z wiedzą w zakresie wdrażania nowych technologii. Dzięki współpracy z parterami zewnętrznymi jesteśmy w stanie kompleksowo odpowiadać na potrzeby naszych klientów. Naszą misją jest ciągłe odkrywanie, budowanie oraz testowanie. Wymaga to często podjęcia ryzyka, jednak tylko wtedy jesteśmy w stanie tworzyć rozwiązania, które zmieniają biznes – powiedział Michał Lutostański, Head of Havas X w Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764