logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group z nowymi budżetami i zespołami klienckimi

  PR 22.04.2016, przeczytano 647 razy
ilustracja

Sieć agencji komunikacji marketingowej Havas Media Group w pierwszym kwartale 2016 r. wygrała siedem przetargów na obsługę marek z branży farmaceutycznej, spożywczej, odzieżowej i automotive. Wraz z nowymi klientami do agencji dołączyli nowi specjaliści, wzmacniając kompetencje grupy w obszarze digitalu, performance’u i social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-group-z-nowymi-budzetami-i-zespolami-klienckimi,28286,artykul.html

Pod koniec marca przetarg na obsługę mediową rozstrzygnął Lidl Polska, wybierając Havas Media, który będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowych. Według danych Kantar Media wydatki cennikowe Lidla w ubiegłym roku wyniosły 529,5 mln zł, czyli o 17,3 proc. więcej niż w rok wcześniej, co stawia sieć handlową w ścisłej czołówce największych reklamodawców w Polsce. Piotr Piechocki z Lidl sp. z o.o. sp. k. tak uzasadnił ten wybór: Wszystkie wymagane elementy przetargu, które zostały przygotowane przez Havas Media, zostały bardzo wysoko ocenione. Dodatkowo doceniliśmy zaangażowanie oraz otwartość zespołu.

W sumie w pierwszym kwartale tego roku, portfolio klientów grupy powiększyło się aż o siedmiu klientów. W styczniu do grona marek obsługiwanych przez HMG dołączyli Zdrovit, Dr. Wolff oraz UNIPHARM. Havas Media Group planuje i kupuje kampanie dla marki Alpecin (Dr. Wolff) we wszystkich mediach, optymalizuje, planuje i kupuje kampanie telewizyjne dla kilkunastu marek z portfolio Zdrovit oraz obsługuje kampanie reklamowe marek UNIPHARM we wszystkich kanałach komunikacyjnych.

Wśród nowych klientów agencji mediowej znalazła się również firma Goodyear, dla której Havas zakupi kampanie w radiu i mediach online. Akcja ma na celu promocję serwisów szybkiej obsługi Premio. Kampania w mediach online będzie również prowadzona przez Havas w Czechach i Słowacji. Portfolio klientów HMG powiększyło się także o markę spożywczą Drosed, dla producenta wyrobów drobiowych Havas Media zaplanuje i zakupi kampanie prasowe.

W marcu do grona klientów Havas Media Group dołączył także Reebok, dla którego Havas Sports & Entertainment będzie po raz drugi realizować strategiczny dla marki projekt w 2016 r. – Reebok Pop Up Store. W ramach projektu, pierwszego tego typu w tej części Europy, w warszawskich Złotych Tarasach powstanie dedykowany sklep Reebok połączony ze strefą treningową, gdzie każdego dnia odbywać się będą darmowe treningi fitness. Zaplanowane są także trzy duże wydarzenia – wyjątkowy event CrossFit, bicie rekordu Guinnessa w jednoczesnym robieniu burpees przez 600 osób oraz program fitness talent show The One, organizowany wspólnie z LesMills.
   
Z impetem rozpoczęliśmy 2016 rok i nie zamierzamy na tym poprzestawać. Portfolio naszych Klientów powiększyło o 7 nowych firm, a co cieszy szczególnie, we wszystkich obszarach naszych szerokich  specjalizacji – deklaruje Renata Wasiak-Sosnowska, Managing Director Havas Media.

W efekcie wzmocnione i powiększone zostały zespoły klienckie, do których w pierwszym kwartale 2016 r. dołączyło w sumie 14 nowych profesjonalistów. Do grona mediowych talentów Havas Media Group dołączyło 8 osób w działach Socialyse, Arena Media i Havas Sports&Entertainment. W agencji mediowej pojawiło się również sześć nowych osób na kluczowych stanowiskach. Maciej Kita na stanowisku Head of Middle Office, Mateusz Walkowiak jako Head of Socialyse, Joanna Bosakirska jako Client Service Director w Arena Media, Tomasz Szulkowski na stanowisku Head of Mobext oraz nowa osoba na czele Ecselis, która obejmie stanowisko od połowy maja. Od lipca Havas Media Group będzie miał także nowego Digital Business Development Directora – Bartosza Sikorę, który zastąpi na tym stanowisku Roberta Bernaciaka.
   
– Bardzo się cieszymy z naszych wyników biznesowych, jak również wzmocnienia zespołu HMG nowymi talentami i specjalistami. To efekt strategii, którą przyjęliśmy ponad rok temu, a która dziś zaczyna przynosić pierwsze efekty. Jesteśmy dumni z dotychczasowych osiągnięć i z tego, że jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią komunikacji marketingowej na świecie. Naszą wizją jest budowanie pozycji HMG jako lidera w tworzeniu znaczących, głębokich relacji między konsumentami i markami dzięki wykorzystaniu naszej kreatywności, narzędzi, znajomości mediów oraz doskonałej orientacji w rynkowych innowacjach i technologii. Ten rok zaczął się świetnie i to bardzo dobry znak, ponieważ będzie on dla nas wyjątkowo intensywny. W planach mamy wprowadzenie do grupy nowej jednostki 18Hubs, a także nową edycję naszego flagowego badania Meaningful Brands oraz jubileuszową, 10. już edycję Havas Media Group Conference – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Ponadto, od kwietnia nad całą strategią personalną w Havas Media Group czuwa nowozatrudniona HR Manager – Katarzyna Jarema. Katarzyna posiada ponad 16-letnie doświadczenie w branży, a doświadczenie zdobywała pracując m.in. dla Suzuki Motor Poland oraz Grupy Cyfrowy Polsat S.A. Do jej obowiązków będzie należało wdrożenie strategii personalnej zgodnej ze strategią biznesową całej grupy.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764