logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media Group: Transparentne rozwiązanie zakupu programatycznego

  PR 23.05.2017, przeczytano 561 razy

Havas Media Group ogłasza wprowadzenie na rynek rewolucyjnego rozwiązania zakupu programatycznego, które zapewnia klientom pełną widoczność ich kampanii i kontrolę nad nimi: Client Trading Solution (CTS). CTS to w pełni transparentny kliencki panel kontrolny, wyświetlający wszystkie transakcje, co pozwala klientom śledzić i monitorować zakup programatyczny wszystkich kampanii w jednym miejscu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-group%3A-transparentne-rozwiazanie-zakupu-programatycznego,32577,artykul.html

Dominique Delport, globalny dyrektor generalny w Havas Media Group, mówi: – Jeśli wziąć pod uwagę, że 75 proc. marketerów twierdzi, że niepokoi ich poziom przejrzystości rozwiązań automatycznych*, Client Trading Solution jest ważnym przełomem. Po raz pierwszy mamy możliwość zaoferowania klientom innowacyjnej platformy zapewniającej markom pełną widoczność kosztów, inwestycji, wyników i zwrotu z inwestycji wszystkich trading desk, platform DSP, powierzchni, dostawców i rynków. Każdy korzystający z niej reklamodawca widzi wyraźnie, co stoi za wszystkimi zautomatyzowanymi rozwiązaniami zakupu programatycznego, a całkowita przejrzystość umożliwia nam ścisłą współpracę z klientami podczas budowania najlepszych strategii dla ich marek.

CTS pełni rolę wieży kontrolnej, oferując klientom pełną widoczność trading desk, DSP i dostawców. Klienci mają zapewnioną wysoką jakość kampanii podczas realizacji własnych celów (widoczność, kontrola fraudów, bezpieczeństwo marki, koszty, wydatki, produkty, formaty, kanały, kraje, itd.). Platforma zapewnia doskonałą widoczność przepływu pracy na każdym etapie kampanii — programatycznego planowania mediów, negocjacji między partnerami, ad servingu, konfiguracji kampanii, monitorowania, optymalizacji i raportowania — w ramach całkowicie niezależnego ekosystemu, który jest dostępny dla wszystkich partnerów. Innowacyjny produkt opracowali nagradzani naukowcy ds. danych z MFG Labs.

Raphael Mirat, menedżer produktu z MFG Labs, wyjaśnia: – CTS naprawdę sprawdza się, gdy klientom zależy na kontroli swoich działań w zakresie zakupu programatycznego. Zapewnia im nieporównywalną z żadnym innym rozwiązaniem elastyczność podczas podziału budżetu między platformy DSP i trading deski, bez konieczności rezygnacji z nadzoru i raportowania. Po raz pierwszy klienci mają dostęp do wszystkich operacji i powiązanych z nimi danych na jednej platformie, bezpiecznej i wydajnej, opartej na specjalnie do tego celu przeznaczonej infrastrukturze.

Havas Media Group jest pionierem w dziedzinie meta programatycznych architektur. Razem z MFG Labs firma uruchomiła w 2014 roku pierwszą w branży platformę Meta-DSP, a w 2015 roku narzędzie Meta Quality Barometer. CTS to najbardziej zaawansowane rozwiązanie na rynku, umożliwiające klientom uzyskanie pełnej przejrzystości zakupu programatycznego. Z platformy z powodzeniem korzysta już firma Telefonica. Pozytywne opinie o narzędziu wydali też partnerzy technologiczni i wiodące organizacje branżowe.

Rozwiązanie Client Trading Solution zostało opracowane przez wiodący na rynku technologiczno-matematyczny podmiot Havas Media Group — MFG Labs. CTS jest już wykorzystywane przez ponad 200 traderów do zarządzania kampaniami klientów za pośrednictwem jednej współdzielonej platformy. Bogaty ekosystem rozwiązania już teraz obejmuje funkcje, takie jak optymalizatory parametrów kampanii (opracowany MFG Labs), funkcjonalność DMP oraz ocena jakości inventory (opracowane przez Artemis Alliance, podmiot Havas Media Group ds. danych) oraz inteligentna segmentacja danych First Party (opracowana przez Constellation).

IAB (International Advertising Bureau) iab.com: Jako branża podwajamy nasze wysiłki zmierzające do zapewnienia wysokiej jakości środowiska reklamowego, spełnienia wymagań reklamodawców oraz dawania wartości Internautom. Przejrzystość stanowi podstawowy wymóg, cieszy nas więc inicjatywa Havas Media Group, która pomoże nam zwiększyć zaufanie reklamodawców i poziom inwestycji oraz wdrożyć najlepsze praktyki na całym rynku.

MediaMath docenia stałe zaangażowanie Havas Media Group w innowacje programowe — CTS to ważne, wyróżniające się osiągnięcie, które zapewni większą przejrzystość, kontrolę i zwrot z inwestycji marketerom – mówi Erich Wasserman, współzałożyciel i dyrektor ds. kluczowych klientów, MediaMath.

Firma Google jest dumna, że może uczestniczyć w tej inicjatywie. Dzięki integracji DBM w rozwiązanie Client Trading Solution Havas Media Group możemy łatwiej współpracować zarówno z agencjami jak i klientami. To innowacyjne rozwiązanie pozwala branży skoncentrować się na wynikach w bardziej przejrzysty i efektywny sposób – mówi James van Thiel, dyrektor ds. partnerstwa strategicznego na region EMEA, Doubleclick by Google.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

Dodatkowe informacje:

*(Raport) The Transparency Opportunity: Metamarkets.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764