logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media i HSE rozpoczynają pracę z marką Puma

  PR 11.01.2019, przeczytano 215 razy

W ramach wygranego przez Havas globalnego przetargu PUMA, od początku stycznia 2019 r. agencja mediowa Havas Media będzie kompleksowo odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów dla marki odzieży sportowej. W wyniku przetargu, również działania komunikacyjne związane z aktywacjami w obszarze piłki nożnej przejmie Havas Sports & Entertainment.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-i-hse-rozpoczynaja-prace-z-marka-puma,380749,artykul.html

Na polskim rynku markę PUMA będzie obsługiwać zespół Beaty Orkwiszewskiej w zakresie pełnego planowania, zakupu i optymalizacji kampanii marketingowych w mediach tradycyjnych i online.

Ponadto, w ramach nawiązanej współpracy dla marki Puma będzie pracować również Havas Sports & Entertainment, jednostka Havas Media Group wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki. Zespół Aleksandry Marciniak będzie odpowiadał całościowo za komunikację marki dotyczącą aktywacji związanych z piłką nożną, w którą wchodzą głównie prowadzenie biura prasowego oraz działania angażujące influencerów.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764