logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media obronił budżet Hyundai i Kia

  PR 17.10.2019, przeczytano 196 razy

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marek Hyundai i KIA, tym samym obronił budżet mediowy marek Hyundai i KIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-obronil-budzet-hyundai-i-kia,384390,artykul.html

Havas Media zwyciężyło w prowadzonym od grudnia 2018 r. przetargu obejmującego obsługę mediową marek Hyundai i KIA w Europie. Dotychczas agencja nieprzerwanie pracowała dla tych klientów od 2009 r. W wyniku wygranego przetargu Havas Media zajmie się planowaniem, optymalizacją oraz zakupem kampanii online i offline dla obydwóch producentów samochodów. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.

– Bardzo cieszymy się z wygranej, ponieważ potwierdza ona efektywność naszych działań i słuszność przyjętej strategii biznesowej. Dla obydwóch marek pracujemy już ponad 10 lat, dzięki czemu doskonale znamy kategorię produktów i grupę docelową, co finalnie pozwala nam na zaoferowanie zoptymalizowanej, uszytej na miarę strategii komunikacji marketingowej, opartej na filozofii Meaningful Brands – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie, po dwóch latach spadku, w okresie 2019-2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii Beauty. Jak wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts - opublikowanego przez agencję mediową Zenith - do 2021...
Dla nowych kadr w poligrafii – współpraca Canon i Politechniki Warszawskiej
Z raportu pt. „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” wydanego przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga we współpracy z KPMG oraz Uniwersytetem Warszawskim wynika, że w naszym kraju liczba pracowników sektora poligraficznego przekroczyła 50 tysięcy osób. Pod tym względem ustępujemy już tylko największym gospodarkom Europy.
Zamiast modelek w kampanii galerii handlowe pojawili się zwykli - niezwykli ludzie
Gemini Park Tarnów odsłoniło już 50 ambasadorów swojej kampanii wizerunkowej, realizowanej pod hasłem "Tarnowskie Oblicza Mody". Oryginalny projekt ma za zadanie wypromować galerię, ale także pokazać potencjał ludzki miasta i regionu.
PIAP ma nowych Członków
Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o cztery nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały:  3Drubber, Agencja Reklamowa „GadżetPL”, Be Joy – pakPOS, Nagrody.pl.
Bartek Ostałowski promuje ekspresową dostawę z Inter Cars
Szeroki asortyment części i szybka dostawa, to jedne z wielu czynników, dzięki którym Inter Cars na przestrzeni blisko 30 lat zbudował pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku. Właśnie te aspekty pokazuje w swoim najnowszym filmie Bartek Ostałowski, ambasador marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764