logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media trzeci rok z rzędu dla Zdrovit

  PR 20.12.2017, przeczytano 886 razy
ilustracja

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył trzeci rok z rzędu w przetargu na obsługę mediową kilkunastu marek z portfolio firmy Natur Produkt Zdrovit.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-trzeci-rok-z-rzedu-dla-zdrovit,34925,artykul.html

Havas Media od 2016 roku zajmuje się obsługą mediową marek z portfolio Zdrovit, m.in.: Skrzypovity, Lacalutu Active, Molekinu D3 i wielu innych. W wyniku wygranego przetargu, również w 2018 roku dom mediowy będzie odpowiedzialny za optymalizowanie, planowanie i zakup kampanii telewizyjnych dla wymienionych produktów.

Ta wygrana sprawiła nam dużą radość, ponieważ potwierdza, że nasze dotychczasowe działania przyniosły zakładane efekty biznesowe. W przyszłorocznej komunikacji dla marek Zdrovit z pewnością będziemy kontynuować budowanie wizerunku marki w oparciu o filozofię Meaningful Brands, ale wykorzystamy również wnioski płynące z naszych badań dotyczących konsumpcji contentu Havas Soil – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764