logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media wygrywa przetarg Eobuwie.pl S.A.

  PR 02.03.2020, przeczytano 631 razy

Agencja mediowa Havas Media zwyciężyła w przetargu na obsługę mediową marek z portfolio eobuwie.pl S.A. Do zadań agencji będzie należała koordynacja planowania i zakupu mediów w Polsce i na siedmiu innych rynkach europejskich.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-wygrywa-przetarg-eobuwie.pl-s.a.,385883,artykul.html

Agencja mediowa Havas Media, w wyniku wygranego przetargu, od marca 2020 r. rozpoczyna obsługę mediową marek z portfolio eobuwie.pl S.A. Agencja będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup telewizji w Polsce oraz mediów offline na rynkach: czeskim, słowackim, węgierskim, rumuńskim, bułgarskim, litewskim i greckim. Za zakup mediów online w ramach prowadzonych działań marketingowych odpowiada klient.

– Agencja Havas Media odpowiedziała na nasz brief, pokazując kompleksowe rozumienie nie tylko naszego produktu, ale środowiska biznesowego, w którym funkcjonują nasze marki (m.in. eobuwie.pl i Modivo), co zdecydowało o nawiązaniu współpracy – powiedział Bartłomiej Gontarz, Head of Acquisition CEE z eobuwie.pl.

– Przygotowując się do przetargu i odpowiadając na brief wykorzystaliśmy zarówno szerokie doświadczenie agencji jako HUB w koordynacji pracy na wielu rynkach, jak i wiedzę naszych jednostek DBI oraz Ecselis na temat rynku ecommerce. Szczególnie ważny był dla nas kontekst branży modowej, dlatego bazowaliśmy nie tylko na naszym flagowym badaniu Meaningful Brands, ale wspieraliśmy się również insightami płynącymi z regularnie przez nasz Lux Hub prowadzonych badań trendów modowych – mówi Renata Wasiak-Sosnowska, COO Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764