logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media wygrywa przetarg mediowy Perfetti Van Melle

  PR 27.10.2017, przeczytano 743 razy

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową dwóch marek z portfolio Perfetti Van Melle. Współpraca rozpocznie się od listopada 2017 r. i obejmie kompleksowe planowanie i zakup mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-wygrywa-przetarg-mediowy-perfetti-van-melle,34286,artykul.html

W wyniku wygranego przetargu dom mediowy Havas Media będzie obsługiwać w zakresie zakupu mediów marki Perfetti Van Melle w tym flagowe: Mentos i Chupa Chups. Havas Media zajmie się całościowym planowaniem oraz zakupem kampanii w telewizji, internecie, radiu, prasie oraz na outdoorze. Współpraca obejmie również dodatkowe, niestandardowe działania.

– Ogromnie się cieszymy z wygranej. Praca dla takich marek jak Mentos czy Chupa Chups pozwala nam wykorzystać know-how naszych unikatowych jednostek i zaproponować klientowi efektywną komunikację w mediach. Innowacyjne rozwiązania technologiczne z wykorzystaniem kompetencji 18 Havas Warsaw oraz jakościowa strategia kontentowa oparta na wnioskach z naszego najnowszego badania Havas Soil to główne filary zaplanowanych działań komunikacyjnych –
mówi Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media.

– Rozpoczęcie współpracy z HMG to nowy rozdział w mediowej historii Perfetti Van Melle Polska. Wierzę, że kreatywne podejście zaprezentowane w trakcie przetargu, poparte bogatym doświadczeniem i zapleczem technologicznym Agencji przyczynią się do skutecznego wzrostu naszych marek – mówi Michał Bonecki, Consumer Marketing Manager PVM Polska.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764