logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media wygrywa w przetargu marki Tarczyński

  PR 23.02.2018, przeczytano 469 razy

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) obronił budżet Tarczyński i zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marki wędlin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-wygrywa-w-przetargu-marki-tarczynski,35556,artykul.html

Havas Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla marki Tarczyński od 2017 roku. W wyniku wygranego przetargu, również w 2018 roku dom mediowy będzie odpowiedzialny za optymalizowanie, planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych dla produktów marki.

Jak podkreśla Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media: - Bardzo nas cieszy ta wygrana, która jest wynikiem bieżącej, owocnej współpracy. Potwierdza również strategiczne partnerstwo między nami a marketerem i wzajemne zrozumienie w zakresie strategii komunikacji.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764