WIADOMOŚCI

Havas Media z kampanią nowej Kia Picanto

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 14.06.2017, przeczytano 185 razy
ilustracjastrzałka
Havas Media z kampanią nowej Kia Picanto

Trwa kampania promująca nowy model KIA Picanto, samochodu który miał premierę podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-z-kampania-nowej-kia-picanto,32810,artykul.html

Działania w mediach pod hasłem „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” mają na celu promocję nowego modelu z portfolio samochodów KIA. Kia Picanto trzeciej generacji wyróżnia się na tle konkurentów bardziej młodzieńczym i energicznym charakterem niż model poprzedni. To właśnie na tych wyróżnikach skupia się kampania.

Kampanię „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” w mediach zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. W kampanii skierowanej do młodej grupy docelowej nie uwzględniono mediów tradycyjnych, dlatego komunikacja prowadzona jest wyłącznie online. Kia jest także sponsorem Eska Music Awards – w trakcie gali, która odbędzie się 17 czerwca 2017 r. będzie można wygrać samochód KIA Picanto.

Za adaptację kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Kampania potrwa do końca lipca.


Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
sobota 16.12.2017, 88 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone