logo
WIADOMOŚCI

Havas Media z kampanią nowej Kia Picanto

Mateusz Zawiślak  PR 14.06.2017, przeczytano 211 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania promująca nowy model KIA Picanto, samochodu który miał premierę podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie. Media do kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-z-kampania-nowej-kia-picanto,32810,artykul.html

Działania w mediach pod hasłem „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” mają na celu promocję nowego modelu z portfolio samochodów KIA. Kia Picanto trzeciej generacji wyróżnia się na tle konkurentów bardziej młodzieńczym i energicznym charakterem niż model poprzedni. To właśnie na tych wyróżnikach skupia się kampania.

Kampanię „Nowa Kia Picanto. Ruszaj po więcej” w mediach zaplanował i zakupił dom mediowy Havas Media. W kampanii skierowanej do młodej grupy docelowej nie uwzględniono mediów tradycyjnych, dlatego komunikacja prowadzona jest wyłącznie online. Kia jest także sponsorem Eska Music Awards – w trakcie gali, która odbędzie się 17 czerwca 2017 r. będzie można wygrać samochód KIA Picanto.

Za adaptację kreacji odpowiedzialna jest agencja Interactive Partners. Kampania potrwa do końca lipca.


Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Agencja Lawenda Public Relations rozpoczęła współpracę z Narodową Organizacją Turystyczną Czarnogóry. Firma jest odpowiedzialna za promocję tego kraju wśród klientów indywidualnych oraz biznesowych.  
Forum GDD #Error
W tym roku Gdynia po raz kolejny stanie się miejscem wymiany myśli i doświadczeń specjalistów branży projektowej i entuzjastów dobrego wzornictwa. Hasło 11. edycji  festiwalu Gdynia Design Days – ERROR – mieści szereg interpretacji. Jak je rozumieć?
Już 6 czerwca Stowarzyszenie Emitentów Giełdowych wręczy po raz pierwszy nagrodę specjalną za najlepszą optymalizację strony pod kątem SEO w ramach konkursu na Złotą Stronę Emitenta. Partnerem nagrody specjalnej jest On Board Think Kong.
Open Source Day 2018
Blisko 20 praktycznych sesji technicznych skupionych wokół 6 bloków tematycznych takich jak np. konteneryzacja, automatyzacja, data science, monitoring czy bezpieczeństwo IT czeka na uczestników konferencji Open Source Day 2018 odbywającej się 23 maja w Warszawie. Już od 11 lat wydarzenie jest platformą wymiany wiedzy dla specjalistów zainteresowanych otwartym oprogramowaniem i źr&...
Marki szukają sposobów na zwiększenie sprzedaży i zatrzymanie klientów
Firmy coraz częściej inwestują w kampanie lojalnościowe budujące emocjonalną więź z klientem. Dobrze przeprowadzona akcja przekłada się na nawet kilkuprocentowy wzrost sprzedaży. Ponad 70 proc. osób, które czują, że ich lojalność jest wynagradzana, deklaruje chęć polecenia danej marki swoim znajomym i rodzinie. Częściej też odwiedzają oni jej sklepy i wydają w nich więcej pieniędzy. Trend dostrze...
 
poniedziałek 21.05.2018, 173 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone