logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media z kampanią perfum Elizabeth Arden White Tea

  PR 26.07.2019, przeczytano 710 razy
ilustracjastrzałka

W dniu 23 lipca rozpoczęła się nowa kampania promująca perfumy Elizabeth Arden White Tea, którą organizuje Sirowa Poland wraz z platformą wedding.pl. Media w kampanii zaplanował i zakupił Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-z-kampania-perfum-elizabeth-arden-white-tea,383368,artykul.html

W ramach kampanii organizowany jest konkurs pt. „Find Your Moment z Elizabeth Arden White Tea” w zamkniętej grupie na FB Panny Młode – organizacja ślubu i wesela | Wedding PL. Uczestniczki konkursu mają za zadanie podzielić się swoim sposobem na romantyczny relaks oraz zrobić zdjęcie, na którym pokażą jak celebrują te chwile. Do wygrania w pierwszym etapie jest 400 miniatur perfum, a w drugim sesja zdjęciowa dla pary oraz perfumy. Konkurs jest promowany na portalu wedding.pl oraz na kanałach społecznościowych platformy – Facebook i Instagram. Poza konkursem na wedding.pl publikowane będą również materiały natywne.

Konkurs potrwa do 25 sierpnia, ale akcja promocyjna toczyć się będzie do jesieni, a w grudniu zostaną opublikowane zdjęcia z sesji fotograficznej zwycięzcy. Za media w kampanii odpowiada Havas Media oraz Socialyse, wyspecjalizowana w kontent marketingu agencja Havas Media Group. Kreacje przygotował portal wedding.pl.

Źródło: Havas Media

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764