logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas Media z nowym Digital Business Development Directorem

  PR 19.04.2016, przeczytano 928 razy

Bartosz Sikora obejmie od 1 lipca 2016 r. stanowisko Digital Business Development Directora w agencji mediowej Havas Media Group, zastępując Roberta Bernaciaka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-media-z-nowym-digital-business-development-directorem,28238,artykul.html

Bartosz Sikora w branży mediowej pracuje od blisko 10 lat. Od 2008 r. związany był z agencją Mindshare Poland, gdzie na stanowisku Director, Invention odpowiadał za realizację kampanii łączących najnowsze trendy i kanały komunikacji digitalowej. Wcześniej, w ramach działu Client Leadership, zajmował się planowaniem i zakupem mediów oraz doradztwem strategicznym. Podczas pracy w Mindshare Poland, Bartosz pracował m.in. dla takich marek jak: Ford, Heinz, Groupe SEB (Tefal, Rowenta, Krups), Volvo, Castrol, United International Pictures, Nike, Virgin Mobile, Maspex, Unilever, Ubisoft, Lufthansa czy DB Schenker.

Wcześniej, Bartosz związany był z domem mediowym OMD oraz agencją ARBO Media Poland. Dla swoich klientów zdobył kilka prestiżowych nagród oraz wyróżnień, m.in. MIXX Awards w kategorii „Branded Content” za kampanię dla marki Tefal „Kuchenne Crash Testy”. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Marketing.
   
Bartek to osoba, która lubi szukać nowych rozwiązań, a co najważniejsze, ma odwagę proponować je klientom, a następnie w pełni realizować. Duże, ponad 10 letnie doświadczenie w branży oraz doskonała orientacja w rynku i pasja związana ze światem komunikacji, wszelkimi nowinkami, technologiami i trendami sprawiają, że Bartek jest idealnym kandydatem na to stanowisko. Jego talent, doświadczenie i umiejętności świetnie wpisują się również w naszą wizję budowania pozycji Havas Media Group, jako lidera w tworzeniu "meanigful connections" między konsumentami a markami – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

Bartosz Sikora w Havas Media Group obejmie stanowisko Digital Business Development Directora, a do jego obowiązków będą należały działania z zakresu new business, strategii i rozwoju digital oraz edukacja klientów na polu nowoczesnych rozwiązań i technologii mediowych. Bartek zastąpi także Roberta Bernaciaka w zespole Board of Directors.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764