logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR dla nowych klientów z sektora ubezpieczeń

  PR 24.10.2012, przeczytano 624 razy

Agencja Havas PR odpowiada za działania public relations związane z wejściem na polski rynek towarzystwa ubezpieczeń na życie Prudential. Grono klientów finansowych agencji powiększa również Polska Izba Ubezpieczeń (PIU), organizacja samorządu branżowego reprezentująca wszystkie zakłady ubezpieczeń działające w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-dla-nowych-klientow-z-sektora-ubezpieczen,17031,artykul.html

Ponowne rozpoczęcie działalności towarzystwa ubezpieczeń Prudential w Polsce to jedno z największych wydarzeń w tej branży w bieżącym roku. Ubezpieczyciel po 70 latach nieobecności zdecydował się na powrót do Polski. Obsługująca już ponad 26 milionów klientów w krajach Azji, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii firma zainwestuje w Polsce przeszło 150 mln złotych. Agencja Havas PR prowadzi kompleksową obsługę PR Prudential Polska, odpowiadając m.in. za wprowadzenie marki na rynek, strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz relacje z mediami. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

W ostatnim czasie agencja zaczęła świadczyć także usługi doradcze w zakresie public relations Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Współpraca obejmuje m.in. doradztwo i realizację działań w zakresie relacji z mediami oraz wsparcie w obszarze edukacji ubezpieczeniowej prowadzonej przez PIU.

Pracami dedykowanych zespołów obsługujących klientów z sektora finansowego kieruje Alicja Górka, Consulting Director, Havas PR Warsaw.

Źródło: Havas PR

www.havasworldwide.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wojciech Borowski wraca na stanowisko w McCann
Po dwóch latach Wojciech Borowski ponownie obejmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego McCANN, jednocześnie pełniąc funkcję Group CEO McCANN Poland. Marcin Sosiński, dotychczasowy Dyrektor Zarządzający, który łączył tę rolę ze stanowiskiem Dyrektora Kreatywnego, zdecydował się opuścić agencję po 14 latach pracy.
Newline podsumowuje sprzedaż monitorów w Polsce
Newline Interactive to dobrze znany na polskim rynku dostawca monitorów interaktywnych. Odpowiedź na pytanie – jak dobrze znany – przyniosło podsumowanie sprzedaży w roku 2023. Raport przygotowany przez Futuresource Consulting nie pozostawia wątpliwości - co 5. sprzedany w Polsce monitor interaktywny to Newline. Udział rynkowy Newline Interactive wyniósł 19.06% - co daje marce...
Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764