logo
WIADOMOŚCI

Havas PR nagrodzony w konkursie Złotych Spinaczy

Mateusz Zawiślak  PR 05.12.2017, przeczytano 317 razy
ilustracjastrzałka

Związek Firm Public Relations po raz 15. ogłosił laureatów najważniejszego konkursu w polskiej branży PR ― Złotych Spinaczy. Agencja Havas PR otrzymała aż 6 statuetek, w tym 2 złota, 2 srebra, brąz oraz Nagrodę Publiczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-nagrodzony-w-konkursie-zlotych-spinaczy,34731,artykul.html

W ramach kategorii głównych nominowane były działania dla CANAL+ oraz Semilac. W kategorii „Launch produktu, usługi lub firmy” rywalizowały aż dwa projekty Havas PR: premiera serialu kryminalnego “BELFER” (najchętniej oglądanego przez Polaków serialu w historii CANAL+), za którą agencja otrzymała złoto oraz launch produktu Semilac SPA for Men ― kompleksowej linii do regeneracji i pielęgnacji paznokci stworzonej z myślą o mężczyznach, nagrodzony brązem. Działania wokół serialu „BELFER” otrzymały także złoto w kategorii Media Relations.

Zarówno współpraca Havas PR z Semilac, jak i z CANAL+ zostały dostrzeżone w kategoriach sektorowych. Promocja linii Semilac SPA for Men uzyskała srebro w kategorii „Uroda, higiena i wellness”, a premiera serialu “BELFER” srebro w kategorii „Kultura i media”.

Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano Nagrodę Publiczności, która trafiła do Havas PR za premierę serialu “BELFER”.

Pełna lista laureatów jest dostępna na stronie Złotych Spinaczy: www.zlotespinacze.pl

Źródło: Havas PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nagroda dla nowej butelki Finlandia Vodka
Od czerwca Finlandia Vodka dostępna jest w nowej butelce. Projekt, który kontynuuje tradycję opakowań inspirowanych motywem topniejącego lodu, został entuzjastycznie przyjęty przez środowisko ekspertów. Nowa butelka FinlandiaVodka otrzymała srebrny medal w prestiżowym konkursie San Francisco World Spirits Competition.
Śląska Rzecz: Laureaci 13. edycji Konkursu w Galerii Signs.pl
- Po co w komu wzornictwo? Po co w ogóle brać udział w konkursie? Ponieważ nagrody i nominacje to potwierdzenie najwyższej jakości, a także certyfikat dbałości o ludzi – widzów, klientów, mieszkańców… – zauważyła Ewa Gołębiowska, dyrektorka Zamku Cieszyn, w którym po raz 13. wręczono nagrody w konkursie „Śląska Rzecz”.
Tofu Studio z nagrodą Miasta Gdańska i nominacjami w konkursie im. Josepha Bindera
TOFU Studio w ubiegłą niedzielę odebrało z rąk Prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, nagrodę Miasta Gdańska za Promocję Kultury Gdańska im. Martina Opitza za 2017 rok. Prace gdańskiego studia zostały również zauważone i nominowane do jednego z najbardziej prestiżowych europejskich konkursów projektowych: Joseph Binder Award 2018.
Konkurs Biuletynów Firmowych: Ostatni tydzień na zgłaszanie prac
Wprowadzenie całkowitej poufności danych zawartych w zgłaszanych pracach oraz trzech nowych kategorii konkursowych to najważniejsze zmiany w 18. edycji Konkursu Biuletynów Firmowych. Udział w Konkursie niezmiennie jest bezpłatny.
Kampania „Otwórz się na…” realizowana dla Porta KMI Poland, największego producenta drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, otrzymała nominację w Konkursie Marketingu „Golden Arrow” w kategorii „Kampania zintegrowana BtoC”. Za koncepcję, przygotowanie i realizację kampanii na rzecz Porty odpowiadała agencja CIA-Content Impact Agency.
 
piątek 20.07.2018, 159 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone