logo
WIADOMOŚCI

Havas PR nagrodzony w konkursie Złotych Spinaczy

  PR 05.12.2017, przeczytano 394 razy
ilustracjastrzałka

Związek Firm Public Relations po raz 15. ogłosił laureatów najważniejszego konkursu w polskiej branży PR ― Złotych Spinaczy. Agencja Havas PR otrzymała aż 6 statuetek, w tym 2 złota, 2 srebra, brąz oraz Nagrodę Publiczności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-nagrodzony-w-konkursie-zlotych-spinaczy,34731,artykul.html

W ramach kategorii głównych nominowane były działania dla CANAL+ oraz Semilac. W kategorii „Launch produktu, usługi lub firmy” rywalizowały aż dwa projekty Havas PR: premiera serialu kryminalnego “BELFER” (najchętniej oglądanego przez Polaków serialu w historii CANAL+), za którą agencja otrzymała złoto oraz launch produktu Semilac SPA for Men ― kompleksowej linii do regeneracji i pielęgnacji paznokci stworzonej z myślą o mężczyznach, nagrodzony brązem. Działania wokół serialu „BELFER” otrzymały także złoto w kategorii Media Relations.

Zarówno współpraca Havas PR z Semilac, jak i z CANAL+ zostały dostrzeżone w kategoriach sektorowych. Promocja linii Semilac SPA for Men uzyskała srebro w kategorii „Uroda, higiena i wellness”, a premiera serialu “BELFER” srebro w kategorii „Kultura i media”.

Po raz pierwszy w historii konkursu przyznano Nagrodę Publiczności, która trafiła do Havas PR za premierę serialu “BELFER”.

Pełna lista laureatów jest dostępna na stronie Złotych Spinaczy: www.zlotespinacze.pl

Źródło: Havas PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji
Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone