logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR Warsaw: Kampania employer brandingowa Orange Polska

  PR 21.01.2014, przeczytano 3510 razy
ilustracjastrzałka

Katarzyna Wiernicka-Ponikło awansowała na stanowisko consulting directora i została liderem kompetencji employer branding w Havas PR Warsaw. Do zespołu zajmującego się komunikacją zintegrowaną w tym obszarze dołączyła także Urszula Płosarek, obejmując funkcję senior consultanta. Awanse i wzmocnienia zbiegają się z launchem kampanii employer brandingowej Orange Polska, którą realizuje agencja Havas PR Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-warsaw%3A-kampania-employer-brandingowa-orange-polska,20661,artykul.html

W ramach wzmocnionej kompetencji agencja oferuje kompleksowe usługi w zakresie employer brandingu, obejmujące analizę, strategię, kreację, oraz realizację kampanii wykorzystujących komunikację zintegrowaną. Zespół specjalistów zajmuje się także analizą wizerunku pracodawcy wewnątrz i na zewnątrz organizacji (w tym badaniami), budowaniem EVP (employer value proposition), marketingiem rekrutacyjnym, consultingiem w zakresie komunikacji wewnętrznej oraz realizacją niestandardowych akcji i eventów skierowanych do pracowników.

Wzmacniamy kompetencję employer branding i planujemy ją prężnie rozwijać, ponieważ wiemy, że działania z tego zakresu mają coraz większe znaczenie w budowaniu wizerunku firm i są jednym z elementów wpływających na ich kondycję biznesową. Pracodawcy stale dbający o swój wizerunek mają znacznie większe szanse na zatrudnienie najwyższej klasy specjalistów, co bezpośrednio przekłada się na ich wspólny sukces – powiedział Michał Olbrychowski, managing director Havas PR Warsaw. – W naszej agencji mamy doskonałych ekspertów i doświadczenie pozwalające na kompleksowe doradztwo i prowadzenie w pełni zintegrowanych kampanii w tym obszarze – dodał.

Lider kompetencji employer branding Katarzyna Wiernicka-Ponikło (na zdjęciu) jest związana z Havas PR Warsaw od 2006 roku. Ma blisko 9-letnią praktykę w prowadzeniu kompleksowych kampanii PR, głównie z zakresu brand PR, employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Zdobywała doświadczenie, planując i realizując projekty z zakresu komunikacji konsumenckiej m.in. dla marek: Google, Orange, Nestle, Żywiec Zdrój czy Mondelez (Kraft Foods). Jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

Z początkiem roku do zespołu specjalizującego się w obszarze employer brandingu dołączyła także Urszula Płosarek, która od 2012 roku współpracowała z agencją na zasadach projektowych. Płosarek specjalizuje się w analizie strategicznej i planowaniu komunikacji wizerunkowej na rynku pracy. W latach 2007-2011 była związana z KPMG, gdzie zajmowała się opracowaniem strategii oraz realizacją kampanii z obszaru marketingu rekrutacyjnego, a także wsparciem marketingowym działu HR w komunikacji wewnętrznej.

Rozpoczęta właśnie kampania employer brandingowa Orange Polska przygotowana przez Havas PR Warsaw ma charakter wizerunkowo-rekrutacyjny. Agencja odpowiada za koncepcję i całościową realizację działań zaplanowanych w tym obszarze na 2014 rok. Koncepcja kreatywna (tym cztery kompletne kreacje ogłoszeń) strategia oraz aktywności z obszaru digital powstały przy współpracy z Havas Worldwide Warsaw.

Havas PR Warsaw ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Agencja jest m.in. autorem prowadzonej dla Grupy Żywiec kampanii „Kto ukradł nasze logo”, za którą została nagrodzona Złotym Spinaczem w konkursie ZFPR, czy wyróżnionej w tym samym konkursie kampanii „Zróbmy obrót w przód” dla Energi-Obrót. Agencja opracowała także lokalną strategię globalnej kampanii „Unilever Made by You” i prowadziła w jej ramach działania dla koncernu Unilever skierowane do studentów, doradzała strategicznie w zakresie komunikacji wewnętrznej Fortis Bankowi/BNP Paribas Fortis, Johnson & Johnson czy Centrum Medycznemu Enel-Med.

Źródło: Havas PR Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764