logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR Warsaw odpowiada za komunikację Klarny w Polsce

  PR 29.09.2022, przeczytano 385 razy

Z początkiem września br. do grona klientów Havas PR Warsaw dołącza Klarna – wiodący globalny bank detaliczny, dostawca usług płatniczych i aplikacja zakupowa, z której korzysta ponad 150 milionów użytkowników na świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-warsaw-odpowiada-za-komunikacje-klarny-w-polsce,397397,artykul.html

W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksowe wsparcie komunikacyjne marki, w tym prowadzenie biura prasowego, komunikację projektów własnych Klarny oraz relacje z liderami opinii.

- Cieszymy się, że jako Havas PR Warsaw dołączamy do zespołu Klarny. To marka, która jako globalny „business disruptor”, wniosła dużo nowego do swojej kategorii usług i wierzę, że dzięki pracy dla niej mamy szansę rozwijać nasze kompetencje w obszarze fintech, ale także doskonale wykorzystać szerokie doświadczenie jakie posiadamy w zakresie lifestyle & entertainment – mówi Tomasz Lis Managing Director w Havas PR Warsaw.

Elastyczne usługi finansowe Klarny pojawiły się w Polsce w drugiej połowie 2021 roku. W ciągu ostatnich 12 miesięcy skorzystało z nich ponad milion polskich użytkowników, a marka stała się kluczowym partnerem wzrostu dla ponad 4 tys. polskich sklepów internetowych  – w tym rodzimych  i globalnych liderów handlu detalicznego, takich jak Grupa LPP (Reserved, Sinsay, House, Mohito, Cropp), H&M, Adidas, Modivo (w Niemczech, we Włoszech, Szwajcarii, Szwecji oraz w Czechach), Pandora i Etam.

Współpraca Klarny z agencją Havas PR Warsaw została nawiązana w drodze przetargu.

Źródło: Havas PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764