logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR Warsaw partnerem badania „CSR w praktyce- Barometr CCIFP”

  PR 08.12.2022, przeczytano 376 razy

Havas PR Warsaw, jako partner, wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą. Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-warsaw-partnerem-badania-_csr-w-praktyce--barometr-ccifp_,398283,artykul.html

Jak wynika z najnowszej edycji badania CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, walka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata, a ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze. Jako następne, przedsiębiorcy wskazują konieczność zapewnienia czystej i dostępnej energii, równości płci oraz dobrej jakości edukacji. Projekty z zakresu ESG realizowane są przede wszystkim ze względów wizerunkowych, ale coraz większe znaczenie mają oczekiwania klientów i inwestorów, a także nowe regulacje, jak choćby te związane z raportowaniem pozafinansowym. Dla 50% firm kluczowym motywatorem jest potrzeba zaangażowania społecznego i chęć wprowadzania prawdziwej zmiany.

- Dzięki „Havas Meaningful Brands” wierzymy w komunikację, która niesie istotną, pozytywną zmianę, a jej przekaz może zmienić świat. Zależy nam na spełnieniu oczekiwań konsumentów, jakie mają względem marek. Stawiamy na uczciwą i otwartą komunikację o naszych zobowiązaniach i obietnicach. Przez lata barometr CSR pokazywał, że czynnikami, które najbardziej wpływały na rozwój CSR w Polsce były tzw. obszary „miękkie”, jak np. akcje edukacyjne czy promowanie dobrych praktyk. Ten rok jest przełomowy, gdyż 53 proc. respondentów za główny czynnik wpływający na rozwój CSR wskazało konieczność dostosowania się do wymogów europejskich, np. obowiązek raportowania danych pozafinansowych. Trudno dalej mówić o CSR czy CSR 2.0. – mamy erę ESG. – mówi Tomasz Lis, Managing Director w Havas PR Warsaw.

Integralną częścią badania są wyniki ankiety przeprowadzonej już po raz siódmy, przez Havas Media Group Polska na próbie 1052 dorosłych konsumentów na temat ich świadomości i oczekiwań w zakresie działań CSR.

Źródło: Havas PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764