logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR Warsaw powiększa grono klientów ubezpieczeniowych

  PR 23.05.2013, przeczytano 549 razy

Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z międzynarodową firmą ubezpieczeniową − Atradius. Współpraca z nowym klientem obejmuje między innymi doradztwo strategiczne i realizację działań w zakresie relacji z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-warsaw-powieksza-grono-klientow-ubezpieczeniowych,18794,artykul.html

Zakres współpracy Havas PR Warsaw z klientem obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe oraz bieżącą realizację działań PR, w tym wsparcie w relacjach z mediami i organizację wybranych wydarzeń. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła jedna z kluczowych na świecie firm ubezpieczeniowych. Współpraca z tym klientem jest dla nas dużym wyróżnieniem. Atradius ma ogromny potencjał. Jestem przekonany, że nasze działania przyczynią się do wzmocnienia pozycji Atradiusa w Polsce i przełożą się na wyniki biznesowe – komentuje Michał Olbrychowski, Executive Director Havas PR Warsaw.

Havas PR Warsaw ma wieloletnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym na rzecz klientów reprezentujących branżę finansową, między innymi takich firm, jak: Polska Izba Ubezpieczeń, Prudential Polska, ING, PZU, Euronet, BNP Paribas, Mondial Assistance, EFL, Fidelity, Provident czy FM Bank.

Źródło: Havas PR Warsaw

Dodatkowe informacje:

Atradius to jedna z największych na świecie firm oferujących ubezpieczenia należności handlowych oraz usługi zarządzania wierzytelnościami i windykacji. Firma jest obecna w 45 krajach, w tym od 2004 r. w Polsce, gdzie posiada cztery biura zlokalizowane w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Jeleniej Górze.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mural i 2,5 tysiąca wystaw plakatowych na setną rocznicę Bitwy Warszawskiej
Gigantyczny mural w stylu komiksów Marvela i wystawa plakatowa „1920 Wojna Światów” – m.in. tak KGHM Polska Miedź włącza się w obchody setnej rocznicy Bitwy Warszawskiej.
Portrety Andrzeja Wieteszki na ekranach smart citylight Warexpo
Irena Sendlerowa, Cywia Lubetkin, Maria Skłodowska-Curie oraz Stanisław Moniuszko, Fryderyk Chopin, to niektóre z osób sportretowanych przez znakomitego projektanta graficznego Andrzeja Wieteszkę. Wystawa plakatów jest eksponowana na sieci nośników smart citylight zlokalizowanych na Krakowskim Przedmieściu i należących do spółki Warexpo.
„Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej
Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.
Grupa Publicis rozwija ofertę komunikacyjną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej
Grupa Publicis ogłosiła otwarcie na Ukrainie biura MSL – globalnej agencji zintegrowanej komunikacji. Jest to kolejny krok w realizacji międzynarodowej strategii rozwoju firmy, jak również wzmocnienie obecności Grupy w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. MSL Ukraina będzie specjalizować się w budowaniu holistycznych strategii komunikacyjnych dla lokalnych i...
Kamila Kończak obejmuje funkcję Brand Communications Director w Big Picture
Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, wzmacnia zespół zarządzający komunikacją marek life-style. Na stanowisko Brand Communications Director awansuje Kamila Kończak. Kamila, od 10 lat związana z branżą PR jako konsultant największych marek modowych i life-style, będzie zarządzać całym zespołem odpowiedzialnym za działania z obszaru PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764