logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR Warsaw powiększa grono klientów ubezpieczeniowych

  PR 23.05.2013, przeczytano 656 razy

Agencja Havas PR Warsaw rozpoczęła współpracę z międzynarodową firmą ubezpieczeniową − Atradius. Współpraca z nowym klientem obejmuje między innymi doradztwo strategiczne i realizację działań w zakresie relacji z mediami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-warsaw-powieksza-grono-klientow-ubezpieczeniowych,18794,artykul.html

Zakres współpracy Havas PR Warsaw z klientem obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjne i wizerunkowe oraz bieżącą realizację działań PR, w tym wsparcie w relacjach z mediami i organizację wybranych wydarzeń. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła jedna z kluczowych na świecie firm ubezpieczeniowych. Współpraca z tym klientem jest dla nas dużym wyróżnieniem. Atradius ma ogromny potencjał. Jestem przekonany, że nasze działania przyczynią się do wzmocnienia pozycji Atradiusa w Polsce i przełożą się na wyniki biznesowe – komentuje Michał Olbrychowski, Executive Director Havas PR Warsaw.

Havas PR Warsaw ma wieloletnie doświadczenie w doradztwie komunikacyjnym na rzecz klientów reprezentujących branżę finansową, między innymi takich firm, jak: Polska Izba Ubezpieczeń, Prudential Polska, ING, PZU, Euronet, BNP Paribas, Mondial Assistance, EFL, Fidelity, Provident czy FM Bank.

Źródło: Havas PR Warsaw

Dodatkowe informacje:

Atradius to jedna z największych na świecie firm oferujących ubezpieczenia należności handlowych oraz usługi zarządzania wierzytelnościami i windykacji. Firma jest obecna w 45 krajach, w tym od 2004 r. w Polsce, gdzie posiada cztery biura zlokalizowane w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Jeleniej Górze.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764