logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR Warsaw pracuje dla Home.pl

  PR 12.12.2022, przeczytano 240 razy

home.pl, lider usług internetowych w Polsce, nawiązuje współpracę z Havas PR Warsaw. Agencja będzie odpowiadać za doradztwo strategiczne i media relations, jak również komunikację jubileuszu firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-warsaw-pracuje-dla-home.pl,398308,artykul.html

Poza bieżącym doradztwem komunikacyjnym, Havas PR Warsaw zajmie się prowadzeniem biura prasowego i pozycjonowaniem ekspertów firmy w mediach. Jednym z głównych zadań agencji będzie przeprowadzenie kampanii PR związanej z obchodami jubileuszu 25-lecia home.pl na rynku.

- Wkrótce rozpoczynamy bardzo ważny rok dla home.pl, który otwiera kolejne ćwierćwiecze w historii naszej firmy. Od lat towarzyszymy przedsiębiorcom w cyfrowym rozwoju, nie tylko wspierając ich bieżące wyzwania, ale także inspirując do wdrażania innowacyjnych rozwiązań zapewniających jak najpełniejsze wykorzystanie potencjału internetu. Szukaliśmy odpowiedniego partnera, z którym będziemy wspólnie świętować nasze 25-lecie. Agencja Havas PR przedstawiła koncepcję działań związanych z jubileuszem najlepiej odpowiadającą na nasze potrzeby, dlatego cieszymy się, że będzie nas wspierać w komunikacji  
mówi Magdalena Chudzikiewicz, Chief Commercial Officer w home.pl.

- Skutecznie i dynamicznie rozwijamy kompetencje w obszarze technologicznym. Współpracujemy z wieloma liderami w swoich dziedzinach, dlatego tym bardziej cieszy nas fakt, że home.pl, lider wśród dostawców usług internetowych w Polsce, wybrał naszą agencję do bieżącej obsługi oraz powierzył nam komunikację swoich okrągłych urodzin. Wspólnie podkreślimy rolę home.pl w cyfrowej transformacji Polski – dodaje Tomasz Lis, Managing Director w Havas PR Warsaw.

Zespołem po stronie agencji kieruje Katarzyna Wiernicka-Ponikło, Consulting Director.

home.pl jest największym w Polsce dostawcą usług internetowych dla klientów biznesowych i indywidualnych. Jako członek globalnej grupy United Internet firma jest liderem branży również w Europie. Serwery home.pl są domem dla połowy polskiego Internetu – co druga strona WWW w Polsce zarejestrowana jest właśnie w home.pl. Misją firmy jest wspieranie ludzi i firm kreujących e-świat. Nad jej realizacją czuwa codziennie prawie 400 pracowników, którzy dbają o rozwój oferty i wsparcie klientów – 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

Źródło: Havas PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764