logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR Warsaw realizuje kampanię employer brandingową promującą Orange.Jobs

  PR 27.05.2014, przeczytano 617 razy
ilustracjastrzałka

Kampania promująca Orange.Jobs ma charakter wizerunkowo-rekrutacyjny. Działania obejmują kampanię reklamową w internecie, w tym bannery i formaty rich mediowe, a także stworzenie aplikacji i produkcję filmu na stronę WWW oraz działania w portalu społecznościowym Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-warsaw-realizuje-kampanie-employer-brandingowa-promujaca-orange.jobs,21748,artykul.html

Agencja odpowiada za koncepcję i całościową realizację działań zaplanowanych w tym obszarze w roku 2014. Koncepcja kreatywna, strategia oraz aktywności z obszaru digital powstały przy współpracy z Havas Worldwide Warsaw. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Havas PR Warsaw ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu employer brandingu i komunikacji wewnętrznej. Agencja jest m.in. autorem kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnej dla Orange Polska, prowadzonej dla Grupy Żywiec kampanii „Kto ukradł nasze logo”, za którą została nagrodzona Złotym Spinaczem w konkursie ZFPR, czy wyróżnionej w tym samym konkursie kampanii „Zróbmy obrót w przód” dla Energi-Obrót. Agencja opracowała także lokalną strategię globalnej kampanii „Unilever Made by You” i prowadziła w jej ramach działania dla koncernu Unilever skierowane do studentów, doradzała strategicznie w zakresie komunikacji wewnętrznej Fortis Bankowi/BNP Paribas Fortis, Johnson & Johnson czy Centrum Medycznemu Enel-Med.

Źródło: Havas PR Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764