logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR Warsaw wygrywa przetarg na obsługę Otodom

  PR 09.06.2021, przeczytano 674 razy

Z początkiem czerwca do grona klientów Havas PR Warsaw dołączył nowy klient – najpopularniejszy serwis internetowy wspierający Polaków w kupnie, sprzedaży i najmie nieruchomości – Otodom – którego właścicielem jest Grupa OLX. Klienta pozyskano w drodze przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-warsaw-wygrywa-przetarg-na-obsluge-otodom,391814,artykul.html

W ramach współpracy agencja będzie odpowiadała za kompleksowe wsparcie obsługi biura prasowego Otodom. Ponadto zakres działań obejmuje realizację projektów specjalnych z obszaru pozycjonowania ekspertów, niestandardowej współpracy mediowej oraz projektów skierowanych do liderów nieruchomości oraz lokalnych społeczności.

- Obecnie jesteśmy świadkami dynamicznych zmian zachodzących na rynku nieruchomości. Zmieniają się preferencje mieszkaniowe Polaków, trendy cenowe czy rynek najmu. Otodom staje się w tej specyficznej sytuacji przewodnikiem po rynku, który łączy dwa segmenty klientów – osoby, które oferują nieruchomości na sprzedaż lub wynajem, z tymi, którzy ich poszukują. Dlatego cieszymy się, że właśnie w takim momencie rozpoczynamy współpracę i będziemy mogli być partnerem dla marki wiodącej na tym rynku – mówi Tomasz Lis Managing Director w Havas PR Warsaw.

Otodom to serwis nieruchomości. Umożliwia swoim użytkownikom wyszukanie, przeglądanie i zamieszczanie ogłoszeń sprzedaży i wynajmu nieruchomości: w szczególności mieszkań, domów, inwestycji deweloperskich, biur czy lokali. Według niezależnego badania Gemius PBI, w pierwszym miesiącu 2021 roku Otodom odwiedziło 4,55 mln realnych użytkowników, o 650 tysięcy więcej niż rok wcześniej. Daje to pierwsze miejsce wśród platform specjalizujących się w ogłoszeniach nieruchomości. Otodom powstał w 2006 roku jest częścią Grupy OLX, która prowadzi m. in. popularne serwisy OLX, Otomoto i Fixly.

Źródło: Havas PR Warsaw

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764