logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR Warsaw z trzema statuetkami w konkursie Złote Spinacze

  PR 07.12.2015, przeczytano 612 razy
ilustracjastrzałka

W piątek, 4 grudnia podczas XIII gali konkursu Złote Spinacze wręczono nagrody za najlepsze kampanie public relations w Polsce. Agencja Havas PR Warsaw zdobyła aż trzy statuetki, znajdując się w gronie najbardziej nagrodzonych laureatów w tegorocznej edycji konkursu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-warsaw-z-trzema-statuetkami-w-konkursie-zlote-spinacze-,26776,artykul.html

Agencja zdobyła po jednym Złotym Spinaczu w kategoriach: głównej (PR korporacyjny) sektorowej (nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze) i specjalnej (kreatywność).

Nagrodzonym projektem zarówno w kategorii PR korporacyjny jak i Kreatywność została kampania Orange Jobs Przestrzeń Pasji promująca Orange jako pożądanego pracodawcę wśród potencjalnych pracowników i oferującego idealną przestrzeń zawodową dla wiecznie ciekawych pasjonatów. Istotnym elementem kampanii były aktywności digital przygotowane przez Havas PR Warsaw wspólnie z agencją Havas Worldwide Warsaw. Obejmowały one m.in. specjalną platformę "Przestrzeń pasji", poświęconą pasjom pracowników Orange.

W kategorii Nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze zwyciężyła kampania Centrum Posnania prowadzona dla Apsys Polska. Projekt miał za zadanie wypromować centrum handlowe i zainteresować inwestycją atrakcyjnych najemców na 2 lata przed otwarciem. Istotą działań PR było zbudowanie długoterminowych relacji pomiędzy inwestorem a potencjalnymi najemcami, które wybiegają poza standardy branżowe i opierają się na innowacyjnych rozwiązaniach technologicznych z których Posnania zasłynie po otwarciu.

Do tegorocznej edycji zgłoszono rekordową liczbę ponad 250 kampanii, spośród których do bezpośredniego ubiegania się o Złote Spinacze nominowano 79 projektów. Podczas Gali wręczono łącznie 26 statuetek.

Dzięki zdobyciu trzech Złotych Spinaczy drugi rok z rzędu, Havas PR Warsaw umacnia się na pozycji najbardziej nagrodzonej Agencji w najważniejszym polskim konkursie branży PR.

Źródło: Havas PR Warsaw

www.havaspr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764