logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas PR z nowymi dyrektorami

  PR 06.09.2018, przeczytano 664 razy

Dominika Telega-Bałdyga i Piotr Kabała dołączyli do zespołu Havas PR Warsaw i objęli stanowiska dyrektorskie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-pr-z-nowymi-dyrektorami,37804,artykul.html

Dominika Telega-Bałdyga jako Associate Director prowadzi dział Brand & Content. Telega-Bałdyga posiada 12 lat doświadczenia w komunikacji
i marketingu. Pracowała dla największych firm w swoich branżach: The Walt Disney Company, Nestlé, Nespresso, Mattel, Hasbro, Unilever, Lexus, Diageo, Microsoft, Tesco, Merck czy GlaxoSmithKline. Jest pomysłodawczynią i realizatorką niestandardowych projektów dla branży HoReCa w kraju i za granicą, w tym m.in. Seoul Gourmet, Lexus Hybrid Cuisine i Nespresso Art&Business Trips. Przed dołączeniem do Havas PR Warsaw pracowała między innymi w takich agencjach, jak Weber-Shandwick, On Board PR i ComPress. Dominika jest absolwentką studiów dziennikarskich w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Piotr Kabała jako Consulting Director zarządza zespołem CSR & Education. Z branżą PR związany jest od 20 lat. Pracował zarówno po stronie międzynarodowych agencji PR (między innymi Burson-Marsteller, Hill & Knowlton, Ogilvy Public Relations Worldwide) jak i korporacji. Był odpowiedzialny za zewnętrzną i wewnętrzną komunikację Discovery Networks CEEMEA na 13 rynkach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Doświadczenie we współpracy z trzecim sektorem zdobywał w fundacji WWF Polska. Portfolio Piotra obejmuje takich klientów i marki, jak Microsoft, Unilever, Nestl­­­­­­é, Danone, Starbucks Coffee, Eurocash, Orange czy IKEA. Piotr Kabała jest absolwentem Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. Anna Drewniak, wcześniej pełniąca funkcję Consulting Director działu CSR & Education, przebywa obecnie na urlopie macierzyńskim.

obrazek

W ramach obecnej struktury agencji Havas PR funkcjonują cztery departamenty: Reputation Management, Corporate & Local Community Relations, Brand & Content oraz CSR & Education. Havas PR Warsaw, razem z Havas Warsaw i Havas Engage, wchodzi w skład Havas Creative Group Poland. Agencja jest obecna na polskim rynku od 2003 roku. W 2018 roku znalazła się na 10. miejscu rankingu agencji PR magazynu Press. W ubiegłym roku Havas PR uzyskał ogółem 7 nagród w konkursach Złotych Spinaczy oraz KTR.

Źródło: Havas PR

www.havaspr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764