W kwietniu Grupa Havas nawiązała współpracę z platformą Wolt w zakresie kreacji reklamowej oraz planowania i zakupu mediów. Właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii promującej dowóz jedzenia i zakupów podczas turnieju Euro.
Wolt to jedna z platform służących do zamawiania jedzenia na wynos oraz zakupów. W kwietniu rozpoczęła się współpraca tej fińskiej firmy z Grupą Havas, która realizowana jest w modelu 360°. Havas Media Group odpowiada kompleksowo za wypracowanie pozycjonowania, przygotowanie strategii komunikacji oraz planowanie, optymalizację i zakup wszystkich mediów. Dywizja kreatywna Havas Creative Group jest odpowiedzialna za opracowanie i produkcję kreacji reklamowych.
6 lipca ruszyła kolejna odsłona piłkarskiej kampanii Wolt. Na okres rozgrywek Euro Wolt przygotował szereg promocji, aby w tych najbardziej ekscytujących momentach, kibice mogli cieszyć się dobrym jedzeniem. Akcja promowana jest na ekranach DOOH w głównych miastach Polski. Na etapie rozgrywek grupowych, a zwłaszcza meczów Polaków wspierana była także w ogólnopolskim radio.
Za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są spółki grupy Havas: Havas Media i Havas Warsaw.
Źródło: Havas Media Group