logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Havas rozpoczął współpracę z Woltem

  PR 08.07.2021, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

W kwietniu Grupa Havas nawiązała współpracę z platformą Wolt w zakresie kreacji reklamowej oraz planowania i zakupu mediów. Właśnie wystartowała kolejna odsłona kampanii promującej dowóz jedzenia i zakupów podczas turnieju Euro.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/havas-rozpoczal-wspolprace-z-woltem,392205,artykul.html

Wolt to jedna z platform służących do zamawiania jedzenia na wynos oraz zakupów. W kwietniu rozpoczęła się współpraca tej fińskiej firmy z Grupą Havas, która realizowana jest w modelu 360°. Havas Media Group odpowiada kompleksowo za wypracowanie pozycjonowania, przygotowanie strategii komunikacji  oraz planowanie, optymalizację i zakup wszystkich mediów. Dywizja kreatywna Havas Creative Group jest odpowiedzialna za opracowanie i produkcję kreacji reklamowych.

6 lipca ruszyła kolejna odsłona piłkarskiej kampanii Wolt. Na okres rozgrywek Euro Wolt przygotował szereg promocji, aby w tych najbardziej ekscytujących momentach, kibice mogli cieszyć się dobrym jedzeniem. Akcja promowana jest na ekranach DOOH w głównych miastach Polski. Na etapie rozgrywek grupowych, a zwłaszcza meczów Polaków wspierana była także w ogólnopolskim radio.

Za przygotowanie kreacji, planowanie i zakup mediów odpowiedzialne są spółki grupy Havas: Havas Media i Havas Warsaw.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764